Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Okej..." Jag gav honom en lång misstänksam blick.
3 mar, 2014 18:56
|
|
Borttagen
|
"Gå ner bara"
Sa jag lungt.
3 mar, 2014 18:58
|
|
Borttagen
|
"Okej..." Mumlade jag igen och gick ut ur mitt rum.
3 mar, 2014 19:22
|
|
Borttagen
|
Jag väntade tills jag hörde hennes steg i trappan. Få öppnade jag fönstret och försvann ut genom det. Jag lutade mig mot väggen bredvid ytterdörren och väntade på henne.
3 mar, 2014 19:37
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade ytterdörren och hoppade till när jag såg hur han redan stod där och väntade på mig.
3 mar, 2014 19:40
|
|
Borttagen
|
3 mar, 2014 19:42
|
|
Borttagen
|
Jag log lite tveksamt tillbaka innan jag stängde dörren bakom mig.
3 mar, 2014 19:42
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade lågt åt hennes tveksamma och förbryllade min och började gå.
3 mar, 2014 19:44
|
|
Borttagen
|
"Okej... Hur kom du ner så fort?"
3 mar, 2014 19:46
|
|
Borttagen
|
"Fönstret"
Sa jag enkelt.
3 mar, 2014 19:56
|
Du får inte svara på den här tråden.