Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag rörde vid hans läppar med mitt pekfinger.
2 nov, 2013 16:43
|
|
Borttagen
|
2 nov, 2013 16:44
|
|
Borttagen
|
"Sov du. Jag stannar här." Viskade jag.
2 nov, 2013 16:45
|
|
Borttagen
|
"Mm..."
Mumlade jag.
-Sanna-
Jag tittade lite i smyg på Wii och Diego... Dom passade så bra ihop.
2 nov, 2013 16:47
|
|
Borttagen
|
Jag strök honom över armen och började nynna på en låt jag om att tänka på.
2 nov, 2013 16:50
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig bakåt mot Will. Av någon anledning kändes Wii redan som en storasyster för mig...
2 nov, 2013 16:51
|
|
Borttagen
|
Jag pussade honom på munnen igen innan jag tittade bakåt eftersom jag kände någon blick i ryggen.
2 nov, 2013 16:54
|
|
Borttagen
|
Jag vek snabbt undan med min blick.
2 nov, 2013 16:54
|
|
Borttagen
|
"Det gör inget." viskade jag och log lite medan jag försiktigt satte mig upp.
2 nov, 2013 16:56
|
|
Borttagen
|
En svag rodnad spred sig över mina kinder.
2 nov, 2013 16:57
|
Du får inte svara på den här tråden.