Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 70 71 72 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag rörde vid hans läppar med mitt pekfinger.

2 nov, 2013 16:43

Borttagen

Avatar


Jag slöt mina ögon igen.

2 nov, 2013 16:44

Borttagen

Avatar


"Sov du. Jag stannar här." Viskade jag.

2 nov, 2013 16:45

Borttagen

Avatar


"Mm..."
Mumlade jag.

-Sanna-

Jag tittade lite i smyg på Wii och Diego... Dom passade så bra ihop.

2 nov, 2013 16:47

Borttagen

Avatar


Jag strök honom över armen och började nynna på en låt jag om att tänka på.

2 nov, 2013 16:50

Borttagen

Avatar


Jag lutade mig bakåt mot Will. Av någon anledning kändes Wii redan som en storasyster för mig...

2 nov, 2013 16:51

Borttagen

Avatar


Jag pussade honom på munnen igen innan jag tittade bakåt eftersom jag kände någon blick i ryggen.

2 nov, 2013 16:54

Borttagen

Avatar


Jag vek snabbt undan med min blick.

2 nov, 2013 16:54

Borttagen

Avatar


"Det gör inget." viskade jag och log lite medan jag försiktigt satte mig upp.

2 nov, 2013 16:56

Borttagen

Avatar


En svag rodnad spred sig över mina kinder.

2 nov, 2013 16:57

1 2 3 ... 70 71 72 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.