Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag kysste honom tillbaka.
Hans läppar var varma och mjuka...
3 okt, 2013 21:42
|
|
Borttagen
|
Först då märkte jag en förändring i hennes ansikte. Hon var lika slående vacker om inte mer men något var annorlunda.
3 okt, 2013 21:46
|
|
Borttagen
|
"Är du... Människa?" Mumlade jag förvånat.
3 okt, 2013 21:48
|
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 21:48
|
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 21:53
|
|
Borttagen
|
"Va...?"
Mina tankebanor gick inte så fort efter slaget i huvudet.
3 okt, 2013 21:54
|
|
Borttagen
|
"Vi är människor! Det är därför din arm gör så ont! Du har brutit den och känslorna är en människas!"
3 okt, 2013 21:54
Detta inlägg ändrades senast 2013-10- 4 kl. 14:23
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
[Dom är odödligamänniskor]
"Nej...omöjligt..."
Fick jag fram.
[dom kan "bestämma" om dom vill åldras eller inte, på sätt och vis]
3 okt, 2013 21:57
|
|
Borttagen
|
"Inte längre."
[men dom skadas fortfarande som vanliga människor.
EDIT: läs det andra rollet!]
4 okt, 2013 06:47
|
|
Borttagen
|
Jag sjönk ner på hennes säng och lutade huvudet mot väggen och blundade.
4 okt, 2013 15:57
|
Du får inte svara på den här tråden.