Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
"du bestämmer, sa jag flörtande.
8 aug, 2013 21:47
|
|
Borttagen
|
Kelly hjälpte till
" Kanske i sällskaprsummet, vi låser " Sa Luke
8 aug, 2013 21:47
|
|
Borttagen
|
jag drog av mig byxorna det pirrade i min penis
8 aug, 2013 21:48
|
|
Borttagen
|
Vi gick in i sällskapsrummet.
Jag satte mig ner på soffan
8 aug, 2013 21:51
|
|
Borttagen
|
Kelly la sig ner bekvämt, hon visste vad som väntade
Luke tittade på Lilja, hon var SÅ sexig
8 aug, 2013 21:51
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 8 kl. 21:52
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi gick in i sällskapsrummet.
Jag satte mig ner på soffan (vi var i sällskapsrummet)
8 aug, 2013 21:52
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi gick in i sällskapsrummet.
Jag satte mig ner på soffan (vi var i sällskapsrummet)
Jag är både Kelly och Luke nu
8 aug, 2013 21:53
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi gick in i sällskapsrummet.
Jag satte mig ner på soffan (vi var i sällskapsrummet)
Jag är både Kelly och Luke nu man jag tog kelly till sällskapsrummet men luke och lilja kan upptäck oss)
8 aug, 2013 21:55
|
|
Borttagen
|
Jag tog av mig tröjan.
Sedan började jag smeka Luke utanpå byxorna
8 aug, 2013 21:55
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tog av mig tröjan.
Sedan började jag smeka Luke utanpå byxorna (men jag tog kelly till sällskapsrummet men luke och lilja kan upptäck oss)
8 aug, 2013 21:56
|
Du får inte svara på den här tråden.