Privat rollspel med TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel med TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ron
Det var tuft Ron idag ska snape inte ha något att klaga över sa seamus idag sköter vi oss sa jag 19 apr, 2013 14:31 |
|
TildeW
Elev |
Katy
Hanna kan jag sitta över lite ikväll jag behöver hjälp med försvar mot svartkonster Hanna Självklart, jag hjälper dig gärna Katy Hur mycket kommer det kosta Hanna Efter som du är förstaårselev så blir det samma summa det är bara 3,4,5,6 och 7 års elever som ska betala extra
19 apr, 2013 14:36 |
|
Borttagen
|
ron
Hej hanna måste gå så inte snape kåagar om att vi är sena sa jag och gick med resten av gryffindorarna som skulle ha trolldrykskost 19 apr, 2013 14:41 |
|
TildeW
Elev |
19 apr, 2013 14:45 |
|
Borttagen
|
ron
Jag tog den snabaste vägen till lektionen 19 apr, 2013 14:47 |
|
TildeW
Elev |
19 apr, 2013 14:48 |
|
Borttagen
|
ron
Jag blev röd i ansiltet 19 apr, 2013 14:50 |
|
TildeW
Elev |
Katy
Du borde ta extra lektioner men ja det kostar en summa som Hanna bestämmer men hon är den smartaste på hela skolan enligt alla som tar lektioner hos henne alltså. Till och med Harry och Hermione gör det sa Katy och skuttade där ifrån
19 apr, 2013 14:57 |
|
Borttagen
|
ron
Gör ni ?? Frågade jag harry och hermione 19 apr, 2013 15:00 |
|
TildeW
Elev |
Harry
Ja, hon är jätte duktig Hermione Hon är smartare en mig du borde också gå + du kommer närmare Hanna
19 apr, 2013 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen