PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Jag hittar inte här" säger Will.
Just nu gör jag inte heller det" muttrar Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jan, 2014 17:28 |
|
Borttagen
|
"Men det gör jag", säger Meia. "Så säg bara vart ni vill ta er, så kan ni följa efter mig."
2 jan, 2014 17:35 |
|
amanda1104
Elev |
"Någonstans där vi kan ta hand om Aily" säger Will och ställer ner henne.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jan, 2014 18:38 |
|
Borttagen
|
"Då går vi dit", säger Meia och pekar i riktningen de ska gå åt.
[Har ingen aning om vart man ska ta hand om sårade... eh] 2 jan, 2014 18:47 |
|
amanda1104
Elev |
[Om jag minns rätt så finns det ett sjukhustält eller något sånt]
Will lyfter upp Aily och går åt det håll Mina pekat. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jan, 2014 18:54 |
|
Borttagen
|
[Aha, det var ett tag sedan jag läste böckerna ^^]
Meia följer med dem och leder in dem till ett sjukhustält. 2 jan, 2014 19:01 |
|
amanda1104
Elev |
"Släpp ner mig Will. Jag orkar inte bli buren längre" muttrar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jan, 2014 19:03 |
|
Borttagen
|
"Orkar du inte bli buren?" frågar Meia och skakar på huvudet. "Så du vill hellre falla?"
2 jan, 2014 19:09 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag är ganska säker på att golvet är skönare än Wills famn" muttrar hon.
"Tack för den" säger Will. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jan, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
Meia skrattar. "Jaja, nu får de göra vet det nu är de gör när någon är skadad som du."
2 jan, 2014 19:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen