Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs eragon

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs eragon

1 2 3 ... 70 71 72
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Vad som hänt är att hon misshandlat mig i flera år!"

17 dec, 2014 16:56

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Jag rycker till.
"Jag visste inte... Hur? har hon slagit dig eller vad har hon gjort?"
Det förklara en hel del tänker jag.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

17 dec, 2014 22:05

Borttagen

Avatar


Jag svarar inte. Mina axlar slokar och jag snörvlar till.

20 dec, 2014 18:11

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


"Vågar du berätta?"
Jag försöker lägga så mycket mjukhet och vänlighet som möjligt i rösten. Jag vill hålla om henne, men låter bli

I would have died! I would have died rather than betray my friends

20 dec, 2014 18:31

Borttagen

Avatar


Jag skakar på huvudet.

21 dec, 2014 09:26

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


"Jag tänkte tvinga dig att prata med henne, men nu kan jag inte. Om du någon gång känner att du behöver göra det så står jag bakom dig och ger dig stöd. Om inte så säger jag inget mer om det här."

I would have died! I would have died rather than betray my friends

21 dec, 2014 15:39

Borttagen

Avatar


Jag ler svagt åt honom innan jag suckar.

25 dec, 2014 19:36

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Jag dunkar henne vänskapligt i ryggen och går en bit därifrån för att ge henne möjlighet att hämta sig

I would have died! I would have died rather than betray my friends

26 dec, 2014 12:10

Borttagen

Avatar


Jag gör allt för att inte tänka tillbaka. Men jag lyckas inte.

26 dec, 2014 13:13

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


"Jag skadade henne verkligen. Om jag bara inte hade sagt något"
"Du kunde inte veta. Och förr eller senare måste hon möta sitt förflutna. Ju lägre hon undviker det desto smärtsammare kommer det bli."
"Du har nog rätt Faor. Jag känner mig helt hjälplös och strandsatt. Vi kommer ingen vart med att rädda skogen, Anya verkar bara må sämre och sämre och jag ska försöka styra upp allt. Jag har aldrig lärt mig sånt. Det är för mycket ansvar för en bortskämd snorunge som mig"
"Jag är här, och du är ingen snorunge längre."

I would have died! I would have died rather than betray my friends

26 dec, 2014 22:32

1 2 3 ... 70 71 72

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs eragon

Du får inte svara på den här tråden.