UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
JAG TITTAR PÅ HIGH SCHOOL MUSICAL 2 OCH DAMNIT TROY DU HAR FÖRSTÖRT ALLTING DIN BÄSTA VÄN PRATAR INTE MED DIG OCH ALLA UNDVIKER DIG OCH DIN FLICKVÄN HAR ÅKT
TROY DAMNIT I'VE GOT FEELS 21 dec, 2012 23:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Skrivet av Borttagen: Kan någon ge mig en Konsekvens? Skriv "Ikka är bäst" på anslagstavlan! xD Josefin_Weasley: Skicka ett meddelande till en mugglis som du skulle vilja lära känna men aldrig har pratat med förut c: GJORT! Måste gå nu, men ni verkar ju klara det här bra själva, så ses^^ ♥ 21 dec, 2012 23:02
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 23:03
|
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: jag kan ta en sanning tillXD känner mig fel som inte tar konkaXD Hur många personer har du skickat julklappar till hittils?:p Sanning hit! men gud få se nu *räknar och födker minnasXD* typ 20-30 stycken eller nåt tror jagXD och är du kär i någon? Oki, nej, inte för tillfället^^
21 dec, 2012 23:03 |
|
95mas
Elev |
ikka, skriv en uggla till någon du skulle vilja lärå känna bättre.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
21 dec, 2012 23:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 23:04
|
|
ikka
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: åh vänta, sk jag skriva en ny fråga då? Tror inte riktigt att det finns något system här, den som vill ger en sanning eller konka till någon som frågar om det typ.. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 dec, 2012 23:03 |
|
Twix
Elev |
sanning hitåt *puppy eyes*
21 dec, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
okej jag kan ta en sanning tillXD
21 dec, 2012 23:03 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av ginnyw123: Jag har min naturliga hårfärg nu, inte färgat, som är blont med kastanjebrun ombré Ehm ska du också ha en sanning? isf bollar jag tbax frågan^^ Min naturliga hårfärg är mellanblond, som ibland mistas vara ljusbrun, den jag har nu är ganska lik Weasley-rött!!!! Åh jag skulle också vilja ha Weasley-rött^^
21 dec, 2012 23:03 |
|
Majis
Elev |
Jag vill ha en till fråga!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 23:04 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av ikka: Skrivet av Obliviate_: ikka Öhm... Jag vet faktiskt inte.. Typ, blev påkommen med o ha sex på ett lite olämpligt ställe perhaps... Donno, svårt. Jag tycker oftast inte saker är pinsamma Haha, shit, jag skulle antagligen dö om någon bara kom på mig i min egen säng xD Haha, ja, det vart lite såhär.. "humm.... *ta på sig det nödvändigaste och glida iväg lite diskret och inte komma tillbaka. Någonsin.* Men äsch, de är massa år sen nu xD 21 dec, 2012 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen