ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av jan: Skrivet av Pixie: Jag har köpt en slytherin slips i London! Då klär jag ut mig till Draco! Eller mig sj, en slytherin elev. Bra jag tänckte vara voldi hihi Nej fan va kul! Haha! Voldy kan behövas. Men småungar KAN bli rädda. Men småungar får ju inte komma in på bion heller! 11-årsgräns... ♏︎ 20 maj, 2011 15:34 |
|
Pixie
Elev |
20 maj, 2011 15:35 |
|
jan
Elev |
20 maj, 2011 17:55 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av Pixie: Men de FÅR vara utanför. DÅ kan de skrämmas! mohha ha fan de ska bli kul JA!
20 maj, 2011 17:56 |
|
EMELESEL
Elev |
Inte för att jag tycker det men prefekterna kanske skulle räkna detta som spamm..
21 maj, 2011 09:53 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Inte för att jag tycker det men prefekterna kanske skulle räkna detta som spamm.. Justdet! Bra att du varnade oss EMELESEL! Oh, Den kommer bli åsome!
21 maj, 2011 09:55 |
|
EMELESEL
Elev |
Det kommer det verkligen att bli!!! Se nu till att INGEN blir sjuk!
21 maj, 2011 09:57 |
|
Katla
Elev |
Äh, annars är det ju bara att jag spyr på någon! x)
♏︎ 21 maj, 2011 09:58 |
|
Pixie
Elev |
21 maj, 2011 10:00 |
|
EMELESEL
Elev |
MIG!
21 maj, 2011 10:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen