Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
30 Augusti: Åh herregud vad svårt, asså det är så fint på våren när blommorna börjar komma och det börjar bli sommar och så, men sen är det ju slasken, och det är ju mest för att det börjar bli SOMMAR som jag gillar den och på hösten är det ju så mysigt att sitta inne och läsa en bra bok med typ en kopp varm choklad och så vackert ute i naturen och så fyller jag ju år på hösten!
Dagens: Lady Gaga har nog flest låtar jag gillar men Beyoncé är sjukt bra hon med! ♥ ![]()
31 aug, 2012 16:20 |
|
kakan42
Elev |
lady gaga tror jag??
31 aug, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Höst .. eller?
31 aug, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
Beyoncé
31 aug, 2012 16:52 |
|
LittleButterfly
Elev |
31 aug, 2012 17:14 |
|
MissFniss
Elev |
Har aldrig lyssnat på Beyoncé och tycker om Lady Gagas musik så mkt... vet inte vad jag ska välja...
31 aug, 2012 18:08 |
|
Jossan
Elev |
Beyoncé - Har alltid haft något emot Lady Gaga...
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 31 aug, 2012 18:12 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Cuz I was booorn this waaaay!
Lady Gaga of course, det finns ingen som är så inspirerande och nyskapande som hon 31 aug, 2012 18:23 |
|
Starbuck
Elev |
31 aug, 2012 18:59 |
|
Ginny00
Elev |
Beyoncé. Om jag måste välja..
31 aug, 2012 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen