Power (Ett rollspel för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
28 jul, 2012 20:05 |
|
Ginny!!!!
Elev |
"Så..." Annabeth kände sig riktigt obekväm, och helt plötsligt rann all självsäkerhet ur henne. What the heck?! Hon var duktig i skolan, kunde allt möjligt om arkitektur, var alltid allvarlig, men kunde inte prata med en människa?!
Hon skrattade glädjelöst. "Jag är usel på att prata med andra. Sorry om jag kommer säga något helvrickat." ![]()
28 jul, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
((haha, ja^^ Han kan väl komma ut på skolgården om han vill))
28 jul, 2012 20:06 |
|
Ginny!!!!
Elev |
((Stackars Jackson... D: Men de flesta i de Välsignade är ju tjejer, så han kanske känner sig obekväm?))
![]()
28 jul, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Lelia tittar på henne. "Det gör inget, växer man upp med en full far är nästan inget vrickat..." sa hon dystert.
Var hon tvungen att vara så dyster jämt?! Men det var svårt att släppa det, särskilt när man inte förstår varför ens mor tog livet av sig och lämnade sin dotter ensam kvar med en full och puckad far. 28 jul, 2012 20:13 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Annabeth tittade på henne. Hon hade ingen aning om avd hon skulle säga, men det slapp ur henne:
"Nah, det blir väl inte det. Pappa eller mamma?" Efter hon sagt det insåg hon hur okänsligt det lät. "Jag menar... Vad hemskt. Om du inte vill säga vem gör det inget." lade hon snabbt till. ![]()
28 jul, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
"Min far är den ända släkting jag har som är i livet" säger Lelia med ett sorgset leende. "Men honom tänker jag försöka glömma nu... Vilket är lite svårt ibland"
Hon suckar tyst. "Hur mår du?" säger hon för att byta ämne. 28 jul, 2012 20:37 |
|
AlexZz
Elev |
28 jul, 2012 20:43 |
|
Ginny!!!!
Elev |
"Öh... Jag mår bra, antar jag." Annabeth stirrar på sina fötter. "Eller nej. Jag är oroad. Min pappa sitter hemma vid datorn hela dagarna. Han har inget jobb, och vi lever på jobb. Mamma lämnade mig på hans tröskel. Jag är orolig för honom... Och hela Välsignadegrejen."
((EDIT: AlexZz: Skolgården ![]()
28 jul, 2012 20:43 |
|
AlexZz
Elev |
((Nice. ^^))
Jackson ger upp på att lyssna på musik och vara ensam så fort Jordan kommer. Han kanske kan leta upp de "välsignade". Hans uttryck är tvivelaktigt men han har ändå börjat tro mer på det efter mötet med den förskräckliga kvinnan. Han går mot skolgården för att se om det kan vara där. . .
28 jul, 2012 20:49 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen