Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
4 sep, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Oj.. Jag har inte börjat skriva än men det ska jag nog börja med..
4 sep, 2012 21:01 |
|
Lucy och Rose
Elev |
4 sep, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
*Le mitt sötaste leende* När kommer mer?
5 sep, 2012 22:54 |
|
Emma Granger
Elev |
Du skriver fantastiskt som alltid, HarryPotterr. Det måste du väl ändå hålla med om? Jag vet inte men jag tror det är så du skriver om Fred Weaselys känslor och längtan efter George, men jag tänker att det måste vara något mer som gör denna fanfictionen så fantastiskt. Jag älskar hur du skriver, HarryPotterr.
Trött tjej <333 6 sep, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emma Granger: Men ååååh! Jag kan inte fatta att just jag fick de finaste läsarna.. Jag är så himla glad! TACK ♥Du skriver fantastiskt som alltid, HarryPotterr. Det måste du väl ändå hålla med om? Jag vet inte men jag tror det är så du skriver om Fred Weaselys känslor och längtan efter George, men jag tänker att det måste vara något mer som gör denna fanfictionen så fantastiskt. Jag älskar hur du skriver, HarryPotterr. 6 sep, 2012 17:10 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du förtjänar alla fina kommentarer du får eftersom din FF är så awesome.Skrivet av Emma Granger: Men ååååh! Jag kan inte fatta att just jag fick de finaste läsarna.. Jag är så himla glad! TACK ♥ Du skriver fantastiskt som alltid, HarryPotterr. Det måste du väl ändå hålla med om? Jag vet inte men jag tror det är så du skriver om Fred Weaselys känslor och längtan efter George, men jag tänker att det måste vara något mer som gör denna fanfictionen så fantastiskt. Jag älskar hur du skriver, HarryPotterr.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
6 sep, 2012 17:42 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av 95mas: Skrivet av Borttagen: Du förtjänar alla fina kommentarer du får eftersom din FF är så awesome. Skrivet av Emma Granger: Men ååååh! Jag kan inte fatta att just jag fick de finaste läsarna.. Jag är så himla glad! TACK ♥ Du skriver fantastiskt som alltid, HarryPotterr. Det måste du väl ändå hålla med om? Jag vet inte men jag tror det är så du skriver om Fred Weaselys känslor och längtan efter George, men jag tänker att det måste vara något mer som gör denna fanfictionen så fantastiskt. Jag älskar hur du skriver, HarryPotterr. Det är helt och fullständigt sant ♥ ![]()
6 sep, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
Åååå den är helt underbar!!!!!! Jag älskar den!!!! meer!! Hur lyckas du att få den så bra?? HUR gör du för att den ska bli sååå häär himla braaa?? :O
(Jag har funderat på att lägga upp en ff jag med men jag vet inte om den blir bra....) 6 sep, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
:'D
Ni ska bara veta hur glad jag blir. Jag sitter seriöst och leeeeeer hur stort som helst för mig själv, även fast jag sitter med en hel hög med läxor som hindrar mig från att skriva. Aaaah, jag vill bara säga att ni betyder så SJUKT mycket och jag vill verkligen skriva nuuuuuuuu! TACKTACKTAACKTACK ♥♥♥ 6 sep, 2012 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen