Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: lumos1: Dom kommer aldrig komma ditt jag bor D: vad synd D: Det ska typ vara i Göteborg, Malmö och Uppsala också :3 ;;
16 nov, 2013 19:44 |
|
Borttagen
|
16 nov, 2013 19:46 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: lumos1: Dom kommer aldrig komma ditt jag bor D: vad synd D: Det ska typ vara i Göteborg, Malmö och Uppsala också :3 ja D: ja bor långt ifrån alla städer och där jag bor är det sjukt dött vad jobbigt ;( ;;
16 nov, 2013 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: lumos1: Dom kommer aldrig komma ditt jag bor D: vad synd D: Det ska typ vara i Göteborg, Malmö och Uppsala också :3 ja D: ja bor långt ifrån alla städer och där jag bor är det sjukt dött vad jobbigt ;( ja D: vill bo i Stockholm eller Göteborg 16 nov, 2013 19:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Vet, men var hos IrreSkrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: :'O omgomgomg jag har min Nyckeln signerad nu! ♥♥♥♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: omgomgomg jag har min Nyckeln signerad nu! ♥♥♥♥ Men ÅH vad du gör mig avundsjuk vill också ha signerad Det var signering på Akademibokhandeln på Hötorget i Stockholm! :' 16 nov, 2013 19:53 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Vet, men var hos Irre Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: :'O omgomgomg jag har min Nyckeln signerad nu! ♥♥♥♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: omgomgomg jag har min Nyckeln signerad nu! ♥♥♥♥ Men ÅH vad du gör mig avundsjuk vill också ha signerad Det var signering på Akademibokhandeln på Hötorget i Stockholm! :' Det var kl 15:00 på punktmedis också c: ;;
16 nov, 2013 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Jag vet.Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Vet, men var hos Irre Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: :'O omgomgomg jag har min Nyckeln signerad nu! ♥♥♥♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: omgomgomg jag har min Nyckeln signerad nu! ♥♥♥♥ Men ÅH vad du gör mig avundsjuk vill också ha signerad Det var signering på Akademibokhandeln på Hötorget i Stockholm! :' Det var kl 15:00 på punktmedis också c: 16 nov, 2013 19:58 |
|
Fenixx
Elev |
Så glad över att Sara gillat 3 av mina bilder på instagram och favoritmarkerat en av mina tweets, och Mats har gillat en av mina bilder på instagram:-D♥
16 nov, 2013 23:52 |
|
Borttagen
|
Läst klart boken!! Storgråter hahah!!
17 nov, 2013 01:00 |
|
Fenixx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Läst klart boken!! Storgråter hahah!! Jag har typ inte kunnat läsa nånting pga haft träff med konfirmationsgruppen hela tiden:/ Är på typ sida 150.. Var slutet bra??
17 nov, 2013 08:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen