The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Twiie: Åh, jätte bra Jag funderade lite och kom fram till att det borde vara ett fel: Det var snart bara fem veckor kvar av graviditet för Ginny [...], jag tycker det passar bättre med graviditeten :3 Jag fattar helt enkelt inte hur vissa, du inkluderad, lyckas skriva med sådant flyt o.o Helt fantastiskt (8 Alltså antingen har en-et flytit bort eller så glömde jag det men ja, du har rätt! Skrivet av Josefin_Weasley: Jättebra!!! Det var så där mysigt som du brukar skriva och det passade bra med julkapitel atm. NU VILL JAG BARA ATT HARRY SKA VAKNA UPP OCH ATT BARNET SKA FÖDAS SÅ KAN DE HA EN PERFEKT AWESOME JUL DEN 25! Läste samtidigt som jag lyssnade på wizard rock-julåtar. Saknas bara tomteluva och pepparkakor så hade allt varit perfekt and a happy Johanna) ♥ DON'T SPOIL ANYTHING DEAR SISTAH ..du får komma hit, vi har pepparkaksdeg iaf Och ja, jag är gladare nu. Förvirrad och halvt om halvt irriterad på mig själv, men det känns bättre. Och alla som säger att det är bra - NI ÄR GULD VÄRDA OCH SÅ VIDARE. Jag hoppas ni gillar nästa kapitel som jag ska börja skriva.. snart xD 28 nov, 2012 17:07 |
|
Tonks_xD
Elev |
ååååh vad fiiiint ♥
jag älskar hela kapitlet - trots att jag blev avbruten några gånger. Först skulle jag byta om till träningskkläder. Sen skulle vi äta. Men nu kunde jag läsa ♥ Det var helt fantastiskt, tro inte något annat! Juldelen var jättefin, älskar delen med Teddy också jättebra skrivet Johanna ♥ ![]()
28 nov, 2012 17:30 |
|
Victoire Weasly
Elev |
28 nov, 2012 17:48 |
|
Hermia
Elev |
Awesome, bäst, perfekt, otroligt, superbra, underbart... Orden räcker inte till för att beskriva hur bra du är.
Kapitlet var så otroligt och jag tyckte så sjukt syn om Ginny och Teddy var så gullig och och och... Och kapitlet var så bra att jag knappt finner ord. Jag tycker så otroligt synd om Ginny och vill bara hoppa in i storyn och använda nån formel som räddar Harry. Teddy var så söt. Du har verkligen lyckats med att honom, han är i sin ålder. Smickrande att Luna fick erbjudandet att vara med under förlossningen, där gjorde du mig glad. Kort sagt, du är otrolig. Once a MADling, always a MADling 28 nov, 2012 18:04 |
|
Ginny00
Elev |
Tack för alla fina kommentarer ♥ Jag vet inte vad jag ska säga ens!
28 nov, 2012 18:07 |
|
T3DDY
Elev |
28 nov, 2012 18:19 |
|
Amanda Lovegood
Elev |
Ny läsare, AMAZING
28 nov, 2012 18:25 |
|
Aivilio
Elev |
Alltså gud jag undrar hur du kan skriva sådär. (om jag skriver blir det bara gibberish)
Men alltså åh du är bäst.
28 nov, 2012 18:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Aivilio: Alltså gud jag undrar hur du kan skriva sådär. (om jag skriver blir det bara gibberish) Men alltså åh du är bäst. OLIVIA HEJ VÄNTA KAN JAG RINGA DIG 28 nov, 2012 18:29 |
|
96hpevanescence
Elev |
28 nov, 2012 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen