ⓕamiljen-snacktråd!
Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jo det är mycket att göra nu, det blir ingen tid här på mugglis hela nästa vecka kan jag nääästan säga.. kanske när Chris går på toa eller något.. x) Detta blir dock roligt. Dessvärre så tar det bort mycket tid från min fritid.. äntligen är mitt personliga teckensnitt bestämt, känsn awesome ![]() Ska tatuera in det på bakre delen utav underarmen idag också. Är helnöjd. Den känns representativ för att vara mig också. Guuuud, vad coolt!! 18 feb, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Ja det är väldigt unikt. Inte sett det någon annan stans.. man vill ju liksom itne vara som alal andra, eget och nytt artistnamn och eget och nytt teckensnitt.. ... det ska vara unikt helt enkelt..
18 feb, 2012 13:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja det är väldigt unikt. Inte sett det någon annan stans.. man vill ju liksom itne vara som alal andra, eget och nytt artistnamn och eget och nytt teckensnitt.. ... det ska vara unikt helt enkelt.. Du sjunger underbart, jag lyssnade just du är grym!! ♥ 18 feb, 2012 13:56 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja det är väldigt unikt. Inte sett det någon annan stans.. man vill ju liksom itne vara som alal andra, eget och nytt artistnamn och eget och nytt teckensnitt.. ... det ska vara unikt helt enkelt.. Gillar tanken, man ska våga vara unik, inte bara ta efter andra, inte så många som vågar det, bar jobbat ![]() ![]()
18 feb, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Du sjunger underbart, jag lyssnade just du är grym!! ♥ Tack så jättemycket verkligen. Det är så viktigt för mig att få ut mina texter och mina budskap ♥ Ni äger! Skrivet av J-star Black: Gillar tanken, man ska våga vara unik, inte bara ta efter andra, inte så många som vågar det, bar jobbat Det är en risk man tar. Det kan antingen gå åt skogen för att man kör sitt eget race men det kan också gå bättre än någonsin. Det är ju main streem "artister" som lätt hamnar i skymundan. Hoppas verkligen att min idé och mitt tema mottas med positiv respons. Tack åter igen! ♥ 18 feb, 2012 14:05 |
|
J-star Black
Elev |
18 feb, 2012 14:07 |
|
Borttagen
|
Tackar
Nu måste jag som schemat säger; rulla vidare.. hörs senare älsklingar ♥ älskar er massor, önskar att jag kudne sitta längre här! 18 feb, 2012 14:10 |
|
J-star Black
Elev |
18 feb, 2012 14:16 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
19 feb, 2012 00:43 |
|
themarauder
Lärare |
Här kommer tråkiga Remus över på en visit!
Love you guys - även om det inte märks. =) - just like themarauder 19 feb, 2012 01:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen