~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Super duper bra!
16 nov, 2012 15:52 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Awesome!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 17 nov, 2012 13:16 |
|
Erica
Elev |
17 nov, 2012 22:11 |
|
amanda1104
Elev |
Mer♥
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 nov, 2012 22:56 |
|
Erica
Elev |
Kapitel 108
MITT FEL... -Miss Chang, du borde ha transfererat dig tillbaka samma gång du kom dit! Röt McGonnagall. -Fö-förlåt, men det kom någon och... -Jag förstår Miss Chang, du ville inte att någon skulle tro att du var en häxa. Sade Dumbledore lugnt. -Skynda iväg nu till din nästa lektion, om en månad får du göra omprov. Fortsatte Dumbledore så jag sprang iväg. Generat, sprang jag till lektionen. Jag gäspade stort, det hade hänt väldigt mycket idag, trött gick jag upp till flickornas sovsal och vilade huvudet på kudden. Klockan var halv tolv och jag skulle upp tidigt imorgon. Trots att jag var så trött att jag knappt kunde låta mina ögon förbli öppna kunde jag inte sova. Jag hade för många tankar i huvudet. Då slog mig plötsligt en tanke, Dumbledore hade ett minneshål som jag kunde använda! Uppspelt klev jag upp ur sängen och sprang ned för trapporna, jag smög ut ur porträttet och fortsatte snabbt framåt. Det dröjde inte länge för än jag kom fram till den groteska stenstatyn. Typiskt, jag hade glömt att nästan allting här på slottet hade ett lösenord. Vad var detta? Få se, jag har hört att Dumbledore brukar ta konstiga lösenord som ibland var godis. -Chokladgrodor! Ingen hände. -......Berty Botts böner i alla smaker? Förtvivlat fortsatte jag. -Ehmm, syrliga puffar...? Allting kändes hopplöst när stenstatyn flyttade på sig och visade en trappuppgång bakom sig. Glatt, sprang jag upp för spiraltrappan och in i kontoret utan att knacka. Bra, han var inte där. Jag smög mig fram till minneshålet och drog fram min trollstav. Jag drog ur minnet av dagen och tryckte klumpigt ned den i skålen. Lättat, rusade jag tillbaka till flickornas sovsal utan att minnas vad jag nyss gjort. Minneshålets värk.
18 nov, 2012 11:03 |
|
TeamEdward
Elev |
18 nov, 2012 14:47 |
|
amanda1104
Elev |
Superbra!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 18 nov, 2012 15:05 |
|
Caty Delacour
Elev |
Bra!
Men du behöver inte skriva så här: .Lättat, rusade jag tillbaka till flickornas sovsal Det är lättare att förstå om man gör så här: Lättat rusade jag tillbaka till flickornas sovsal.
18 nov, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Super duper bra!
21 nov, 2012 20:41 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Caty Delacour: Bra! Men du behöver inte skriva så här: .Lättat, rusade jag tillbaka till flickornas sovsal Det är lättare att förstå om man gör så här: Lättat rusade jag tillbaka till flickornas sovsal. Oki, men det är mer rätt med det första, men om det blir enklare att förstå skriver jag så!
1 dec, 2012 08:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen