Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7090 7091 7092 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av EMELESEL:
luna99
Indeed B)

Kan du skriva hur man gör??

I my...I was afraid of this. o.o
Nejmen visst, ska bara skriivaa....
(This maybe take a while........)

oki

31 aug, 2012 14:55

Luna Chang
Elev

Avatar


Min väska väger ett ton, jag lovar!!

Hej

31 aug, 2012 15:15

Gosseflikka
Elev

Avatar


Jag har ont i magen o använder min katt som värmekudde

We are the HARRY POTTER generation!!! <3

31 aug, 2012 15:16

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av The Noble Lion:
UUUSCH HATAR HISTORIAAAA!!!


Historia är ju intressant :3
Ja, förutom den man läser om ii skolan.. Det är ju bara årtal </3

Mmhm, historia i skolan är typ det tråkigaste någonsin...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

31 aug, 2012 15:23

Tvilling
Elev

Avatar


hela jävla datorn håller fan på att krasha jfjeiwjzishqvvaixpåcfmescqghsu

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

31 aug, 2012 15:26

Solkatten
Elev

Avatar


Det är bra för hälsan att äta choklad (gärna mörk dock). Typ en chokladkaka per vecka eller något. Risken att få en stroke blir mindre.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 aug, 2012 15:32

Cinnamonagouti
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Cinnamonagouti:
ALLTSÅ behöver hjälp! Vi ska tydligen vara hippies på spexfotot på måndag, bestämde klassen idag... (eh vi är inte världsbäst på planering i min klass). Kommer vara borta från fredag eftermiddag till söndag kväll, så har inte så mkt tid att fixa/köpa något. Så tips på snabba grejer att ha till hippieoutfit? Snääälla?

Fluffigt hår, mittbena, och ett hårband, eller typ snörre över pannan.
Tänk typ peacemärken, fjädrar, fransar m.m till outfitten

Tack ^^ Ska se vad jag kan hitta här hemma... fluffigt hår är i alla fall lättfixat, bara att borsta ut det

All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost.

31 aug, 2012 15:36

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Cinnamonagouti:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Cinnamonagouti:
ALLTSÅ behöver hjälp! Vi ska tydligen vara hippies på spexfotot på måndag, bestämde klassen idag... (eh vi är inte världsbäst på planering i min klass). Kommer vara borta från fredag eftermiddag till söndag kväll, så har inte så mkt tid att fixa/köpa något. Så tips på snabba grejer att ha till hippieoutfit? Snääälla?

Fluffigt hår, mittbena, och ett hårband, eller typ snörre över pannan.
Tänk typ peacemärken, fjädrar, fransar m.m till outfitten

Tack ^^ Ska se vad jag kan hitta här hemma... fluffigt hår är i alla fall lättfixat, bara att borsta ut det

Tänk bara på att det ska vara rätt så färgglatt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 aug, 2012 15:42

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Cinnamonagouti:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Cinnamonagouti:
ALLTSÅ behöver hjälp! Vi ska tydligen vara hippies på spexfotot på måndag, bestämde klassen idag... (eh vi är inte världsbäst på planering i min klass). Kommer vara borta från fredag eftermiddag till söndag kväll, så har inte så mkt tid att fixa/köpa något. Så tips på snabba grejer att ha till hippieoutfit? Snääälla?

Fluffigt hår, mittbena, och ett hårband, eller typ snörre över pannan.
Tänk typ peacemärken, fjädrar, fransar m.m till outfitten

Tack ^^ Ska se vad jag kan hitta här hemma... fluffigt hår är i alla fall lättfixat, bara att borsta ut det

Tänk bara på att det ska vara rätt så färgglatt.

Fast det beror på Vad man pratar on för hippie, den "äkta" brukar ha så naturvänliga färger som möjligt, det där med att det ska vara färgstarkt är något man kommit på senare

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

31 aug, 2012 15:51

Borttagen

Avatar

+1


M4L13: Hälsa grattis till din syster från mig! XD

31 aug, 2012 15:58

1 2 3 ... 7090 7091 7092 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.