@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
31 aug, 2012 14:55 |
|
Luna Chang
Elev |
Min väska väger ett ton, jag lovar!!
Hej 31 aug, 2012 15:15 |
|
Gosseflikka
Elev |
Jag har ont i magen o använder min katt som värmekudde
We are the HARRY POTTER generation!!! <3 31 aug, 2012 15:16 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av The Noble Lion: UUUSCH HATAR HISTORIAAAA!!! Historia är ju intressant :3 Ja, förutom den man läser om ii skolan.. Det är ju bara årtal </3 Mmhm, historia i skolan är typ det tråkigaste någonsin...
31 aug, 2012 15:23 |
|
Tvilling
Elev |
hela jävla datorn håller fan på att krasha jfjeiwjzishqvvaixpåcfmescqghsu
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 31 aug, 2012 15:26 |
|
Solkatten
Elev |
Det är bra för hälsan att äta choklad (gärna mörk dock).
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 aug, 2012 15:32 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Cinnamonagouti: ALLTSÅ behöver hjälp! Vi ska tydligen vara hippies på spexfotot på måndag, bestämde klassen idag... (eh vi är inte världsbäst på planering i min klass). Kommer vara borta från fredag eftermiddag till söndag kväll, så har inte så mkt tid att fixa/köpa något. Så tips på snabba grejer att ha till hippieoutfit? Snääälla? Fluffigt hår, mittbena, och ett hårband, eller typ snörre över pannan. Tänk typ peacemärken, fjädrar, fransar m.m till outfitten Tack ^^ Ska se vad jag kan hitta här hemma... fluffigt hår är i alla fall lättfixat, bara att borsta ut det All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 31 aug, 2012 15:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Cinnamonagouti: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Cinnamonagouti: ALLTSÅ behöver hjälp! Vi ska tydligen vara hippies på spexfotot på måndag, bestämde klassen idag... (eh vi är inte världsbäst på planering i min klass). Kommer vara borta från fredag eftermiddag till söndag kväll, så har inte så mkt tid att fixa/köpa något. Så tips på snabba grejer att ha till hippieoutfit? Snääälla? Fluffigt hår, mittbena, och ett hårband, eller typ snörre över pannan. Tänk typ peacemärken, fjädrar, fransar m.m till outfitten Tack ^^ Ska se vad jag kan hitta här hemma... fluffigt hår är i alla fall lättfixat, bara att borsta ut det Tänk bara på att det ska vara rätt så färgglatt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 aug, 2012 15:42 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Cinnamonagouti: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Cinnamonagouti: ALLTSÅ behöver hjälp! Vi ska tydligen vara hippies på spexfotot på måndag, bestämde klassen idag... (eh vi är inte världsbäst på planering i min klass). Kommer vara borta från fredag eftermiddag till söndag kväll, så har inte så mkt tid att fixa/köpa något. Så tips på snabba grejer att ha till hippieoutfit? Snääälla? Fluffigt hår, mittbena, och ett hårband, eller typ snörre över pannan. Tänk typ peacemärken, fjädrar, fransar m.m till outfitten Tack ^^ Ska se vad jag kan hitta här hemma... fluffigt hår är i alla fall lättfixat, bara att borsta ut det Tänk bara på att det ska vara rätt så färgglatt. Fast det beror på Vad man pratar on för hippie, den "äkta" brukar ha så naturvänliga färger som möjligt, det där med att det ska vara färgstarkt är något man kommit på senare
31 aug, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
M4L13: Hälsa grattis till din syster från mig! XD
31 aug, 2012 15:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen