Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7089 7090 7091 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Lavender.Brown
Elev

Avatar


Kom just från skolan, dyblöt rakt igenom, till och med mina underkläder var sunkiga. Det har regnat 10 timmar i sträck nu, ganska amazing

31 aug, 2012 14:06

Borttagen

Avatar

+1


Spöregnar O_______________O

31 aug, 2012 14:34

HannaPanna
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av HannaPanna:
Skrivet av Dramione99:
IntresseKlubbenAntecknar att jag är en hemsk människa.

IntresseKlubbenAnteckar att du är en fantastisk människa ♥
Hillevi, du är så långt ifrån hemsk som man kan bli, okok?? ♥

Jo, jag vet ju att jag äinte precis är HEMSK, men jag gör hemska saker ibland ..., som får mig att känna mig hemsk, xD.

Hehe, jo det händer mig oxå ibland... x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

31 aug, 2012 14:41

EMELESEL
Elev

Avatar


Jag känner att jag typ postar massor av trådar här nu, men det känns så tomt och jag kände att jag gärna ville dela med mig av de här till er Mugglisar, typ, haha. x) Men alltså, det kändes lite för onödigt så jag håller föreläsning här istället if you don´t mind.

Jomen alltså det var såhär att vi hade en håltimme i skolan idag. Ingen visste vad de skulle göra för vi hade typ inga läxor. Då kommer jag med den fantastiska idén att vi ska köra Harry Potter Maffia! XD
Typ alla var motvilliga och de flesta bara "Men åh, inte det där jävla Harry Potter nuigen..." men tillslut var alla med iaf.
Och gissa vad? Det var jättekul! Alla tyckte att det var kul, till och med våra få Potter-haters i klassen. De var med och bidrog och skrattade och så.
It was Totaly awesome!
Så mitt tips till alla, kör det med folk, även om de inte gillar hp, man behöver ju inte ha hp karaktärer, det är bara att hitta på nya om man orkar (som vi inte gjorde).
Om nån undrar hur man gör så kan jag skriva det, men jag orkar inte skriva ner allt om ingen bryr sig endå.
Vi var 20 pers och det tog kanske ungefär en timme, med diverse förkortade konversationer.
Btw, det är inte samma som vanliga leken Maffia.

Snipp snapp snut, så var sagan/tipset/talet slut.

31 aug, 2012 14:46

Tvilling
Elev

Avatar


Skriver deckare på svenskan. Jättekul! ^^ Funderar dock på hur långt man får skriva. Vanligtvis får vi bara skriva 2s ._____. Men eftersom det är en deckare borde vi får skriva mer!

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

31 aug, 2012 14:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Jag känner att jag typ postar massor av trådar här nu, men det känns så tomt och jag kände att jag gärna ville dela med mig av de här till er Mugglisar, typ, haha. x) Men alltså, det kändes lite för onödigt så jag håller föreläsning här istället if you don´t mind.

Jomen alltså det var såhär att vi hade en håltimme i skolan idag. Ingen visste vad de skulle göra för vi hade typ inga läxor. Då kommer jag med den fantastiska idén att vi ska köra Harry Potter Maffia! XD
Typ alla var motvilliga och de flesta bara "Men åh, inte det där jävla Harry Potter nuigen..." men tillslut var alla med iaf.
Och gissa vad? Det var jättekul! Alla tyckte att det var kul, till och med våra få Potter-haters i klassen. De var med och bidrog och skrattade och så.
It was Totaly awesome!
Så mitt tips till alla, kör det med folk, även om de inte gillar hp, man behöver ju inte ha hp karaktärer, det är bara att hitta på nya om man orkar (som vi inte gjorde).
Om nån undrar hur man gör så kan jag skriva det, men jag orkar inte skriva ner allt om ingen bryr sig endå.
Vi var 20 pers och det tog kanske ungefär en timme, med diverse förkortade konversationer.
Btw, det är inte samma som vanliga leken Maffia.

Snipp snapp snut, så var sagan/tipset/talet slut.

åzum

31 aug, 2012 14:48

EMELESEL
Elev

Avatar


luna99
Indeed B)

31 aug, 2012 14:49

joel9324
Elev

Avatar


Köpte glass när jag kom hem i regnet hehe. tgif.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

31 aug, 2012 14:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
luna99
Indeed B)

Kan du skriva hur man gör??

31 aug, 2012 14:53

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av EMELESEL:
luna99
Indeed B)

Kan du skriva hur man gör??

I my...I was afraid of this. o.o
Nejmen visst, ska bara skriivaa....
(This maybe take a while........)

31 aug, 2012 14:55

1 2 3 ... 7089 7090 7091 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.