@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lavender.Brown
Elev |
Kom just från skolan, dyblöt rakt igenom, till och med mina underkläder var sunkiga. Det har regnat 10 timmar i sträck nu, ganska amazing
31 aug, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
Spöregnar O_______________O
31 aug, 2012 14:34 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av HannaPanna: IntresseKlubbenAnteckar att du är en fantastisk människa ♥ Hillevi, du är så långt ifrån hemsk som man kan bli, okok?? ♥ Jo, jag vet ju att jag äinte precis är HEMSK, men jag gör hemska saker ibland ..., som får mig att känna mig hemsk, xD. Hehe, jo det händer mig oxå ibland... x)
31 aug, 2012 14:41 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag känner att jag typ postar massor av trådar här nu, men det känns så tomt och jag kände att jag gärna ville dela med mig av de här till er Mugglisar, typ, haha. x) Men alltså, det kändes lite för onödigt så jag håller föreläsning här istället if you don´t mind.
Jomen alltså det var såhär att vi hade en håltimme i skolan idag. Ingen visste vad de skulle göra för vi hade typ inga läxor. Då kommer jag med den fantastiska idén att vi ska köra Harry Potter Maffia! XD Typ alla var motvilliga och de flesta bara "Men åh, inte det där jävla Harry Potter nuigen..." men tillslut var alla med iaf. Och gissa vad? Det var jättekul! Alla tyckte att det var kul, till och med våra få Potter-haters i klassen. De var med och bidrog och skrattade och så. It was Totaly awesome! Så mitt tips till alla, kör det med folk, även om de inte gillar hp, man behöver ju inte ha hp karaktärer, det är bara att hitta på nya om man orkar (som vi inte gjorde). Om nån undrar hur man gör så kan jag skriva det, men jag orkar inte skriva ner allt om ingen bryr sig endå. Vi var 20 pers och det tog kanske ungefär en timme, med diverse förkortade konversationer. Btw, det är inte samma som vanliga leken Maffia. Snipp snapp snut, så var sagan/tipset/talet slut. 31 aug, 2012 14:46 |
|
Tvilling
Elev |
Skriver deckare på svenskan. Jättekul! ^^ Funderar dock på hur långt man får skriva. Vanligtvis får vi bara skriva 2s ._____. Men eftersom det är en deckare borde vi får skriva mer!
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 31 aug, 2012 14:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Jag känner att jag typ postar massor av trådar här nu, men det känns så tomt och jag kände att jag gärna ville dela med mig av de här till er Mugglisar, typ, haha. x) Men alltså, det kändes lite för onödigt så jag håller föreläsning här istället if you don´t mind. Jomen alltså det var såhär att vi hade en håltimme i skolan idag. Ingen visste vad de skulle göra för vi hade typ inga läxor. Då kommer jag med den fantastiska idén att vi ska köra Harry Potter Maffia! XD Typ alla var motvilliga och de flesta bara "Men åh, inte det där jävla Harry Potter nuigen..." men tillslut var alla med iaf. Och gissa vad? Det var jättekul! Alla tyckte att det var kul, till och med våra få Potter-haters i klassen. De var med och bidrog och skrattade och så. It was Totaly awesome! Så mitt tips till alla, kör det med folk, även om de inte gillar hp, man behöver ju inte ha hp karaktärer, det är bara att hitta på nya om man orkar (som vi inte gjorde). Om nån undrar hur man gör så kan jag skriva det, men jag orkar inte skriva ner allt om ingen bryr sig endå. Vi var 20 pers och det tog kanske ungefär en timme, med diverse förkortade konversationer. Btw, det är inte samma som vanliga leken Maffia. Snipp snapp snut, så var sagan/tipset/talet slut. åzum 31 aug, 2012 14:48 |
|
EMELESEL
Elev |
luna99
Indeed B) 31 aug, 2012 14:49 |
|
joel9324
Elev |
31 aug, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
31 aug, 2012 14:53 |
|
EMELESEL
Elev |
I my...I was afraid of this. o.o Nejmen visst, ska bara skriivaa.... (This maybe take a while........) 31 aug, 2012 14:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen