Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vill ge min älskling elinn en kram för att jag saknar henne så mycket och att jag för första gången på länge inte kan ge dig en irl Aaw min älskade Jonathan! Vill bara hålla om dig nu 12 jun, 2015 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill först krama Kattuggla en gång och sen krama Kattuggla en gång till, av det alltigenom egoistiska skälet att han ger de bästa kramarna och jag är så ihålig att det känns som om jag ska rasa samman utan något utifrån som håller om och ihop mig. ♥ Jag kan försäkra dig om att om jag hade varit hos dig nu, så hade jag kramat dig och inte släppt - och gjort allt för att du mentalt skulle kunna fly någon annanstans.. ♥ Jag förstår inte vad jag gjort för att förtjäna att få ha dig i mitt liv, men jag är så tacksam för det. Du finns närmast mitt hjärta, min dyrbaraste vän. 12 jun, 2015 23:48 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Jag ger alla mina kramar från idag igår, i förrgår och ända sen i måndags till Rasmus potter för att du är fantastisk och jag vill verkligen inte att du ska lämna mugglis♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
13 jun, 2015 08:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Gryffindor: tack fina fina fabulösa Elsa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Jag ger alla mina kramar från idag igår, i förrgår och ända sen i måndags till Rasmus potter för att du är fantastisk och jag vill verkligen inte att du ska lämna mugglis♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 13 jun, 2015 10:30 |
|
Borttagen
|
Till Sallad för att han är så rolig!
13 jun, 2015 10:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack! Jag är bäst. Till Sallad för att han är så rolig! 13 jun, 2015 11:12 |
|
nymphglitter
Elev |
Mina dgaens kramar går till alla som vill/behöver en kram just nu♥
Massa frivilliga kramar to y'all!
13 jun, 2015 14:11 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av nymphglitter: Mina dgaens kramar går till alla som vill/behöver en kram just nu♥ Massa frivilliga kramar to y'all! Tack EN kram till Remus Granger för hundra forum jubelium på vårat rollspel! KRAMIS!!♥
13 jun, 2015 14:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av nymphglitter: Mina dgaens kramar går till alla som vill/behöver en kram just nu♥ Massa frivilliga kramar to y'all! Tack EN kram till Remus Granger för hundra forum jubelium på vårat rollspel! KRAMIS!!♥ WOW var min tanke när jag läste det. EN ENORM KRAM TILL DIG MED!!!!!!!! 13 jun, 2015 18:52 |
|
Holytail
Elev |
14 jun, 2015 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen