@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk... Underhålla mig? ;D Vi kan rolla!! Jag e också sjuk. Har varit det sedan i tisdags... JAAA! Det gör vi, vad jobbigt att vara sjuk så länge hoppas du blir frisk snart Yaay!! Ja, det hoppas jag med Ska jag uggla dej? Ja gör det du 31 aug, 2012 11:26 |
|
leumas vän
Elev |
31 aug, 2012 11:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
31 aug, 2012 11:43 |
|
Borttagen
|
sitter på lektion och spelar minecraft i hemlighet och en tjej bredvid mig sitter och ritar bajs som är på ett museum...........
31 aug, 2012 11:55 |
|
Lucy och Rose
Elev |
31 aug, 2012 12:39 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av HannaPanna: IntresseKlubbenAnteckar att du är en fantastisk människa ♥ Hillevi, du är så långt ifrån hemsk som man kan bli, okok?? ♥ Jo, jag vet ju att jag äinte precis är HEMSK, men jag gör hemska saker ibland ..., som får mig att känna mig hemsk, xD. 31 aug, 2012 13:19 |
|
EmahS
Elev |
31 aug, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
JAG SLUTAR OM 12 MINUTER OMG LÄNGTAR HEHE.
31 aug, 2012 13:47 |
|
EmahS
Elev |
Buhu. Sista gruppen, och tråkig lag.
Spänningen dog ju lite haha, inte så kul att på ett sätt inte ens bli lottade. HIF drogs sist, av alla.
31 aug, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
Har väntat på skolan i en halvtimme på att pappa ska ringa -.-"
31 aug, 2012 14:03 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen