Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7084 7085 7086 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av kinshaw:
Skrivet av Anapneo:
Skrivet av kinshaw:
Ska träffa Anapneo imorgon! Har längtat asmycket efter att träffa henne igeeeen


Var hur kul som helst att träffa dig! Du är så himla awesome, fellow Slytherin


Detsammaaa! Var grymt att vi han träffas båda dagarna också (
du är awesome ♥ hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång!


WHAAAT HAR DU TRÄFFAT ANNIE? *jealous as fuck*

30 aug, 2012 22:45

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Miskel: Ta hand om dig och så hoppas jag att du finner energi och inspiration nog att vilja titta in snarast igen ^___^ ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

30 aug, 2012 22:47

kinshaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kinshaw:
Skrivet av Anapneo:
Skrivet av kinshaw:
Ska träffa Anapneo imorgon! Har längtat asmycket efter att träffa henne igeeeen


Var hur kul som helst att träffa dig! Du är så himla awesome, fellow Slytherin


Detsammaaa! Var grymt att vi han träffas båda dagarna också (
du är awesome ♥ hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång!


WHAAAT HAR DU TRÄFFAT ANNIE? *jealous as fuck*

yesss 4 ggr, varav 2 i helgen :' )

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

30 aug, 2012 22:51

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av kinshaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kinshaw:
Skrivet av Anapneo:
Skrivet av kinshaw:
Ska träffa Anapneo imorgon! Har längtat asmycket efter att träffa henne igeeeen


Var hur kul som helst att träffa dig! Du är så himla awesome, fellow Slytherin


Detsammaaa! Var grymt att vi han träffas båda dagarna också (
du är awesome ♥ hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång!


WHAAAT HAR DU TRÄFFAT ANNIE? *jealous as fuck*

yesss 4 ggr, varav 2 i helgen :' )


Åh, är så avundsjuk. :c Bor du i norrland eller? Annie bor ju typ i norrland, och jag bor i skåne. It sucks.

30 aug, 2012 22:52

Cinnamonagouti
Elev

Avatar


ALLTSÅ behöver hjälp! Vi ska tydligen vara hippies på spexfotot på måndag, bestämde klassen idag... (eh vi är inte världsbäst på planering i min klass). Kommer vara borta från fredag eftermiddag till söndag kväll, så har inte så mkt tid att fixa/köpa något. Så tips på snabba grejer att ha till hippieoutfit? Snääälla?

All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost.

30 aug, 2012 22:59

Borttagen

Avatar


KENT ÄR VÄRLDENS BÄSTA BAND OCH JAG ÄLSKAR DOM SÅ MYCKET OCH DOM HJÄLPER MIG GENOM LIVET OSV.

30 aug, 2012 23:06

kinshaw
Elev

Avatar


letswatchitburn
jupp det gör jag jag bor mer norrut än vad annie gör xD
det suger att Sverige ska vara så himla avlångt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

30 aug, 2012 23:09

Borttagen

Avatar


Märkte nu att en till person på mugglis bor i Gnesta.. Trodde jag var ensam.

Fast han/hon är tio år(enligt profilen), så jag tror inte att jag vet vem det är. Eller chansen finns ju att jag har sett/känner igen personen eftersom att Gnesta är ganska litet.

Omg.. I wanna know who it is. o-o

30 aug, 2012 23:22

Korra
Elev

Avatar

+1


Miskel - Men gud, va förvånad jag blev att jag stod med på listan eftersom vi snackat så lite men jag förstår vad du menar. Hela sidan har ändrats som fasen. Förut handlade allt om kärlek, omtanke, respekt men nu verkar det bara handla om att bli accepterade av vissa, spamma samma saker överallt (mugglis sames? O.o) samt att tävla om vem som är mest populär, where is the love?

Du är underbart modig och awesome som vågar uttrycka detta. Cred till dig!

30 aug, 2012 23:38

Seriously
Elev

Avatar


Booooorde gå och lägga mig, tyyyp nuuuuuu.

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

30 aug, 2012 23:51

1 2 3 ... 7084 7085 7086 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.