@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Personligen har jag inga planer på att ta en paus, men jag förstår de som gör det. Ibland behöver man pausa från platser, om inte annat för att man skall komma på att man saknar dem. =)
Ha det så bra, gott folk som försvinner en stund. Jag hoppas vi ses igen senare! Ta hand om er så länge! 30 aug, 2012 21:45 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Miskel: Aw, vad synd
30 aug, 2012 22:06 |
|
kinshaw
Elev |
Detsammaaa! Var grymt att vi han träffas båda dagarna också ( du är awesome ♥ hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång! ![]()
30 aug, 2012 22:09 |
|
EMELESEL
Elev |
ÅÅÅH COLDPLAY
VARFÖR BOR JAG INTE STHLM??? 30 aug, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Godnatt mögglisar!
30 aug, 2012 22:15 |
|
Celebikai
Elev |
30 aug, 2012 22:16 |
|
The Noble Lion
Elev |
30 aug, 2012 22:30 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Miskel: Aw, vad synd I will miss you more Jag förstår precis vad du menar. Började nyss i åttan, så jag ska försöka fokusera lite mer på skolan än på fandoms.
30 aug, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
DET SKA BLI EN BRA DAG IMORGON. Det är fredag, jag slutar klockan 2, ska va med min kompis och sova över och vi ska göra massa kul stuff som att klippa i våra byxor och våra föräldrar ska prata om asking alexandria konserten siuasi omg. ♥
30 aug, 2012 22:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: UUUSCH HATAR HISTORIAAAA!!! Historia är ju intressant :3 Ja, förutom den man läser om ii skolan.. Det är ju bara årtal </3 30 aug, 2012 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen