@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
30 aug, 2012 21:21 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill se ut (och typ nästan vara) Quinn Fabray i Glee för att hon är så snygg. x)
30 aug, 2012 21:21 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ginny00: åh Dianna är så sjukt snygg ♥Jag vill se ut (och typ nästan vara) Quinn Fabray i Glee för att hon är så snygg. x) 30 aug, 2012 21:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Miskel: Okej, det här suger.. Jag tänker ta en paus från mugglis. Jag orkar inte stå här på utsidan och se hur allting förändras. Det har kommit sjukt många personer som bara spammar och är oseriösa, så jag orkar fan inte. Tidigare var mugglarportalen som en fristad, där man kunde tycka vad man ville och bara ta det chill. Ingen press. Nu är det för det mesta massor av oseriösa småungar som kommer och förstör. Plus att alla dessa sides, har gjort så att vi alla blivit uppdelade i grupper, det som var innan, när alla kunde prata med alla utan att behöva tillhöra någon speciell sida var underbart. Jag älskar mugglis för vad det var, men jag vill inte mer. Nu kommer det säkert att komma massa personer som säger emot mig, men jag kommer att stå fast vid det jag säger här. Hahhaha, det låter som om att jag kommer att ta bort min gubbe, men absolut inte. I WILL BE BACK MY FRIENDS. Jag kommer att sakna er: A.k Linnlovegood EMELESEL Ronald Weasley Yvja Kintsugi avifors Korra Solkatten Tuggrus(Fast dig träffar jag på facebook Någon som har facebook kan maila, jag är inne ett tag till. Håller faktiskt med dig en del. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 aug, 2012 21:22 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Ginny00: åh Dianna är så sjukt snygg ♥ Jag vill se ut (och typ nästan vara) Quinn Fabray i Glee för att hon är så snygg. x) Fast jag har bara sett halva första säsongen Alltså, I'll stand by you. Favoritlåt, för tusan. Jag spelar den om och om igen, skickar den till mina vänner, och gråter av den. Älskar den. 30 aug, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Jag glömde totalt att Bourne Legacy hade premiär igår. ED NORTON ♥
Får nog tvinga Stefan att gå se den med mig :3 30 aug, 2012 21:23 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Om nu "alla" andra ska ta en paus så kanske jag också ska det... Jag kommer säkert inte klara det, men ingen bryr sig så jag kanske gör det iaf. Kom gärna med åsikter om ni känner för det.
Tack för mig.
30 aug, 2012 21:26 |
|
Tuggrus
Elev |
MUMS! 30 aug, 2012 21:29 |
|
EmahS
Elev |
Alltså.
Det här med att jag träffade en gammal klasskompis (som jag inte sett på 2 år) idag, och det slog mig inte förrän jag körde hem att jag visste vem det var. hahaha. fan så illa. Börjar bli gammal.
30 aug, 2012 21:39 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar sjukt mycket till helgen. Ska bli så skönt ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 aug, 2012 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen