@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
IntresseKlubbenAnteckar att du är en fantastisk människa ♥ Hillevi, du är så långt ifrån hemsk som man kan bli, okok?? ♥
30 aug, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Miskel: Alltså, tack för att du sa det som jag försökt säga i flera veckor nu, utan att riktigt kunna sätta fingret på vad det var.
Jag är så trött på alla sides och hemliga pakter och sånt. Orkar inte. Jag älskar mugglis, älskar älskar älskar, och jag har träffat några av mina allra bästa vänner här. Men nu kommer jag nästan bara tillbaka för att kunna uggla med alla människor, fast jag börjar tappa det också. Jag har kontakt med dem flesta av dem som jag har kommit nära även utanför mugglis... Så jag tror att jag kommer bli mer och mer inaktiv. 30 aug, 2012 20:59 |
|
baramin
Elev |
Har satt ihop en KILLER Ugly Betty-utstyrsel för klassfotot imorgon. Har aldrig känt mig så snygg.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 30 aug, 2012 21:02 |
|
Tuggrus
Elev |
Tror fanimej att jag också drar härifrån ett tag.. Kommer finnas här ev. Under årets Robinson Mugglis (som jag anordnar) och för Veckans Mugglis intervjuerna.
MUMS! 30 aug, 2012 21:10 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Miskel: Alltså, tack för att du sa det som jag försökt säga i flera veckor nu, utan att riktigt kunna sätta fingret på vad det var. Jag är så trött på alla sides och hemliga pakter och sånt. Orkar inte. Jag älskar mugglis, älskar älskar älskar, och jag har träffat några av mina allra bästa vänner här. Men nu kommer jag nästan bara tillbaka för att kunna uggla med alla människor, fast jag börjar tappa det också. Jag har kontakt med dem flesta av dem som jag har kommit nära även utanför mugglis... Så jag tror att jag kommer bli mer och mer inaktiv. Samma här. Allting har blivit så jobbigt. Jag saknar några av mina gamla vänner här. Vi stannar av samma anledning, men nu skiter jag i det
30 aug, 2012 21:13 |
|
scarhead
Lärare |
tror jag också försvinner lite oftare nu i höst. jag har andra saker att tänka på, jag har andra saker jag vill hellre göra och så vidare. har andra saker att fokusera på. jag började sexan i höst och det innebär betyg, och... ja. men inte än. men jag kommer försöka vara inne mindre.
30 aug, 2012 21:14 |
|
Optic
Elev |
GRÅTER FAN PGA COLDPLAY!! VILL SÅ FUCKING GÄRNA VARA DÄR
30 aug, 2012 21:18 |
|
Obliviate_
Elev |
Hm. Värst vad folk lämnar mugglis nu för tiden.
ja ni. jag vet inte. tiden jag vart medlem (Runt ett år totalt, även om jag raderat användaren o kommit tbx) så kan jag ärligt säga att jag inte upplevt "Magin" som ni andra verkar uppleva. Det Är ett forum precis som flashback, familjeliv o allt annat som finns, bara att det här är mer anpassat för yngre och att alla har något gemensamt. Den här "stor familj" känslan har jag aldrig haft och ska jag vara ärlig har jag under hela tiden bara stött på en människa jag faktiskt tycker så mkt om att jag skulle må dåligt om jag förlorade henne 30 aug, 2012 21:18 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Stor kopp med varm honungsmjölk, here I come.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 30 aug, 2012 21:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
^Ja, jag känner också att alla bara försvinner :s det är ju era val, såklart men det kommer kännas tomt ♥
30 aug, 2012 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen