@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Usch. Skolfoto den 13 september eller vilken dag det nu var. Tvinga mig själv till att le.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 aug, 2012 20:09 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Usch. Skolfoto den 13 september eller vilken dag det nu var. Tvinga mig själv till att le. jag har skolfoto den 13 efter idrotten. jag kommer vara blöt i håret juue :s
30 aug, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Den här dagen är rena katastrofen och det känns som att ingen bryr sig. Wooho, Alices tankar vinner igen. Kanske borde gå och träffa min psykolog ändå...
30 aug, 2012 20:13 |
|
Pixie
Elev |
*har halkat på grus och fått ett stort skrapsår på låret
*har fastnat i dörren till vår enhet *har lyckats fått soppa på tröjan *fått extrem magont *sett en porrig apfilm på SOn som jag har sett 2 ggr tidigare and then...... *stal bennys femma
30 aug, 2012 20:19 |
|
Caius
Elev |
Ok, undrar om någon kommer klaga på mig ifall jag lånar ett bands namn till en wordpress blogg, men det var så jävla snyggt.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 30 aug, 2012 20:21 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Corriiz: VAD HETER DU?? Vampyrtjejerna<*3 ta bort * dissa mejj nt, blev medlem för sjukt länge sen speech! 30 aug, 2012 20:24 |
|
Tvilling
Elev |
Funderar på om jag håller på att få feber.. e.e
Well, well. Dags att läsa typ 40s deckare till sv innan man somnar. -.- ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 30 aug, 2012 20:42 |
|
Obliviate_
Elev |
Vet inte riktigt vad jag ska göra. Uttråkad.
30 aug, 2012 20:43 |
|
Miskel
Elev |
Okej, det här suger..
Jag tänker ta en paus från mugglis. Jag orkar inte stå här på utsidan och se hur allting förändras. Det har kommit sjukt många personer som bara spammar och är oseriösa (fast det har kommit sjukt nice personer också! C Plus att alla dessa sides, har gjort så att vi alla blivit uppdelade i grupper, det som var innan, när alla kunde prata med alla utan att behöva tillhöra någon speciell sida var underbart. Jag älskar mugglis för vad det var, men jag vill inte mer. Hahhaha, det låter som om att jag kommer att ta bort min gubbe, men absolut inte. I WILL BE BACK MY FRIENDS. Jag kommer att sakna er: A.k Linnlovegood EMELESEL Ronald Weasley Yvja Kintsugi avifors Korra Solkatten Tuggrus(Fast dig träffar jag på facebook Någon som har facebook kan maila, jag är inne ett tag till.
30 aug, 2012 20:52
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 2 kl. 21:34
|
|
EmahS
Elev |
30 aug, 2012 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen