@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
30 aug, 2012 19:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: FUUUSK! Skönt att få sluta halv tolv imorgon ♥ Dock åker inte bussen förrän fem över ett men ändå. Kan ju ändå sitta på biblioteket och läsa Harry Potter. Slutar fem i halv två -.-" (Ja, fem i, går fem minuter längre en annan dag, så mindre på fredagar Jag slutar halv två alla andra dagar men måste gå upp klockan 6 varenda dag förutom på måndagar då jag typ bara får en timmes sovmorgon. Men har vant mig nu så att gå upp då är inga som helst problem även fast man hade velat sova längre. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 aug, 2012 20:01 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Afturelding: ![]() Jag ser typ fem år yngre ut utan smink. Det ska jag komma ihåg när jag fyller 30. ALLTSÅ OMG VAD DU ÄR FIN ♥ Tack Du ser exakt ut som min lärare, haha! Men hon är inte så gammal hon heller så don't panic Du är hur fin som helst ♥ 30 aug, 2012 20:01 |
|
Pixie
Elev |
30 aug, 2012 20:02 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Ginny00: Du ser exakt ut som min lärare, haha! Men hon är inte så gammal hon heller så don't panic Du är hur fin som helst ♥ Haha, tack x) Du är också fin ju! ![]() ![]()
30 aug, 2012 20:03 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Ginny00: Du ser exakt ut som min lärare, haha! Men hon är inte så gammal hon heller så don't panic Du är hur fin som helst ♥ Haha, tack x) Du är också fin ju! Du har inte sett mig idag </3 Åh. Har väl haft självkänslan nere på 0,01 också men.. usch. 30 aug, 2012 20:04 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Ginny00: Du har inte sett mig idag </3 Åh. Har väl haft självkänslan nere på 0,01 också men.. usch. Äsch, om jag hade gjort det hade jag säkert tyckt att du var fin i alla fall. Jag känner mig inte heller så fin idag, men jag tar mod till mig och går ut utan smink, och lägger upp bild. Det gör äldigt mycket för självkänslan att våga! ![]() ![]()
30 aug, 2012 20:07 |
|
Pixie
Elev |
30 aug, 2012 20:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 aug, 2012 20:09 |
|
Caius
Elev |
Jag behöver hjälp... Jag tänkte göra om min nuvarande blogg på blogg.se och bara ha mina fotografier där... Så tänkte jag skaffa en wordpress blogg till saker i övrigt som jag ritar/målar/syr/gör på andra sätt... Men jag kommer inte på något vettigt namn att döpa en wordpress-blogg till... Funderade på att döpa den efter min tumblr först (som jag egentligen har hållit mig anonym på sedan jag startade den), men det känns inte så mig eller så intresseväckande att döpa den till typ "Death's creations"... Och jag kommer inte på något annat... D: Jag blev helt värdelös på namn helt plötsligt... D:
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 30 aug, 2012 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen