Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
Jag skulle vilja säga att Twix är en underbar person. Även om jag inte träffat henne i verkligheten, verkar hon underbart snäll om man tänker via Mugglis ♥
11 mar, 2012 20:08 |
|
Amandan
Elev |
Valmo: Du är sjuukt duktig på att rita! Jätteefiiint, blir helt rörd över att jag är med också. hihi, du är grym! ♥
Min tumblr!
11 mar, 2012 20:08
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-11 kl. 20:45
|
|
Twix
Elev |
Lucy och Rose: Oj, herregud, tack! Du verkar riktigt snäll, fin trevlig, cool och underbar du med! ♥
11 mar, 2012 20:11 |
|
Knizzlare
Elev |
Lizzie Lovegood: Love u 2! ♥
EMELESEL: Nejdå, haha xD Jag såg dig också fast jag vågade inte gå fram och säga hej..>.< ![]()
11 mar, 2012 20:17 |
|
JoLizz
Elev |
11 mar, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
Tack Valmo!
11 mar, 2012 21:24 |
|
LoonyMe
Elev |
11 mar, 2012 21:27 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() Tinypic bråkar lite, men jag hoppas att det funkar... (Strunta i felstavningar och liknande, det finns några där vet jag...) Nu har jag varit ett helt år medlem här, det är helt otroligt tycker jag! Tiden går fort när man har roligt som man brukar säga. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men nu förstår jag inte riktigt hur jag har stått ut med livet före jag fick reda på att mugglis fanns. Ett extra stort tack till de två personer som hjälpte mig hit. ♥ Jag vill bara säga att det har varit fantasktiskt, allt har varit fantastiskt, alla som jag pratat med, sett i forumen, sammanhållningen och hundra andra saker. Allt det jag vill säga går inte, det är så mycket som inte går att säga i ord. ♥♥♥ Förlåt hundra gånger om jag glömt bort någon (jag brukar vara expert på det), det är bara att hojta till om ni känner er bortglömda. Det fick trots allt bara 87 av över 10 000 mugglisar plats i trädet... TACK FÖR ALLT! ♥ gud vilken fin bild! tack för att jag fick vara med! ♥
11 mar, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Margaret: Fett med komplimanger till alla som närvarade på träffen igår. Hann tyvärr inte hälsa på alla, men ni förtjänar komplimanger ändå. Några små komplimanger till Maharajah, kinshaw och Secchan också, för att ni är awesome helt enkelt, och för att jag hade trevligt med er igår. Tack Hade trevligt med dig också 11 mar, 2012 22:25 |
|
scarhead
Lärare |
11 mar, 2012 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen