Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens kramar går till...

Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...

1 2 3 ... 707 708 709 ... 1158 1159 1160
Användare Inlägg
Inez*Malfoy
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Jessica Lawiise:
Dagens kramar går till Inez*Malfoy för att hon är en mycket speciell syster för mig som är helt fantastisk!
Du är den snällaste, coolaste, roligaste systern som finns Inez. Du.är underbar och jag skiner upp varje gång jag får en uggla och den är ifrån dig. ♥ ♥
På något vis känns det som jag känt dig i hela mitt liv men det var inte så länge sen vi blev systrar. Iallafall så är du megamugglisfantastiskunderbarigcool BÄST!♥
Kramar till dig Inez!♥ Hihi!


Åhhhh tack min underbara underbara syster!! ♥ Nu e det du som förtjänar kramen! Så här får du:
KRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!
Blir alltid så glad av dina ugglor och du är alltid så stöttande och underbar! ♥ ♥ ♥

***Don't tickle a sleeping dragon***

12 jun, 2015 11:46

Jessica Lawiise
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Dagens kramar går till Inez*Malfoy för att hon är en mycket speciell syster för mig som är helt fantastisk!
Du är den snällaste, coolaste, roligaste systern som finns Inez. Du.är underbar och jag skiner upp varje gång jag får en uggla och den är ifrån dig. ♥ ♥
På något vis känns det som jag känt dig i hela mitt liv men det var inte så länge sen vi blev systrar. Iallafall så är du megamugglisfantastiskunderbarigcool BÄST!♥
Kramar till dig Inez!♥ Hihi!


Åhhhh tack min underbara underbara syster!! ♥ Nu e det du som förtjänar kramen! Så här får du:
KRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!
Blir alltid så glad av dina ugglor och du är alltid så stöttande och underbar! ♥ ♥ ♥



Tack så mycket!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fwww.sbirillablog.it%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F11%2Ftumblr_oy33m5rz4T1t1q611o2_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.makeagif.com%2Fmedia%2F7-29-2017%2FcoZ2w5.gif

12 jun, 2015 12:10

Holytail
Elev

Avatar

+1


Minihäst & Primrose Granger jag älskar att rolla med er!!!!! Ni är jättesnälla! Kram!♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

12 jun, 2015 14:23

Borttagen

Avatar

+1


Parva Fortemque är så himla snäll, vill ge henne en kram.

12 jun, 2015 18:05

Parva Fortemque
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Parva Fortemque är så himla snäll, vill ge henne en kram.

Taaaack... Kram tbx!

www.kulturforeningennimbus.com

12 jun, 2015 18:11

Borttagen

Avatar


Min andra kram går till Choixpeau den nya skuggan!

12 jun, 2015 20:38

Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Min andra kram går till Choixpeau den nya skuggan!

Tack Ty! ♥

aaaaaa

12 jun, 2015 21:03

Borttagen

Avatar


Jag vill först krama Kattuggla en gång och sen krama Kattuggla en gång till, av det alltigenom egoistiska skälet att han ger de bästa kramarna och jag är så ihålig att det känns som om jag ska rasa samman utan något utifrån som håller om och ihop mig.

12 jun, 2015 22:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill först krama Kattuggla en gång och sen krama Kattuggla en gång till, av det alltigenom egoistiska skälet att han ger de bästa kramarna och jag är så ihålig att det känns som om jag ska rasa samman utan något utifrån som håller om och ihop mig.



Jag kan försäkra dig om att om jag hade varit hos dig nu, så hade jag kramat dig och inte släppt - och gjort allt för att du mentalt skulle kunna fly någon annanstans..

12 jun, 2015 23:06

Borttagen

Avatar


Vill ge min älskling elinn en kram för att jag saknar henne så mycket och att jag för första gången på länge inte kan ge dig en irl Puss och kram ♥

12 jun, 2015 23:08

1 2 3 ... 707 708 709 ... 1158 1159 1160

Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...

Du får inte svara på den här tråden.