Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Inez*Malfoy
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Dagens kramar går till Inez*Malfoy för att hon är en mycket speciell syster för mig som är helt fantastisk! Du är den snällaste, coolaste, roligaste systern som finns Inez. Du.är underbar och jag skiner upp varje gång jag får en uggla och den är ifrån dig. ♥ ♥ På något vis känns det som jag känt dig i hela mitt liv men det var inte så länge sen vi blev systrar. Iallafall så är du megamugglisfantastiskunderbarigcool BÄST!♥ Kramar till dig Inez!♥ Hihi! Åhhhh tack min underbara underbara syster!! ♥ Nu e det du som förtjänar kramen! Så här får du: KRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!! Blir alltid så glad av dina ugglor och du är alltid så stöttande och underbar! ♥ ♥ ♥ ***Don't tickle a sleeping dragon*** 12 jun, 2015 11:46 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Jessica Lawiise: Dagens kramar går till Inez*Malfoy för att hon är en mycket speciell syster för mig som är helt fantastisk! Du är den snällaste, coolaste, roligaste systern som finns Inez. Du.är underbar och jag skiner upp varje gång jag får en uggla och den är ifrån dig. ♥ ♥ På något vis känns det som jag känt dig i hela mitt liv men det var inte så länge sen vi blev systrar. Iallafall så är du megamugglisfantastiskunderbarigcool BÄST!♥ Kramar till dig Inez!♥ Hihi! Åhhhh tack min underbara underbara syster!! ♥ Nu e det du som förtjänar kramen! Så här får du: KRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!! Blir alltid så glad av dina ugglor och du är alltid så stöttande och underbar! ♥ ♥ ♥ Tack så mycket! ![]()
12 jun, 2015 12:10 |
|
Holytail
Elev |
12 jun, 2015 14:23 |
|
Borttagen
|
Parva Fortemque är så himla snäll, vill ge henne en kram.
12 jun, 2015 18:05 |
|
Parva Fortemque
Elev |
12 jun, 2015 18:11 |
|
Borttagen
|
Min andra kram går till Choixpeau den nya skuggan!
12 jun, 2015 20:38 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min andra kram går till Choixpeau den nya skuggan! Tack Ty! ♥ aaaaaa 12 jun, 2015 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag vill först krama Kattuggla en gång och sen krama Kattuggla en gång till, av det alltigenom egoistiska skälet att han ger de bästa kramarna och jag är så ihålig att det känns som om jag ska rasa samman utan något utifrån som håller om och ihop mig.
12 jun, 2015 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vill först krama Kattuggla en gång och sen krama Kattuggla en gång till, av det alltigenom egoistiska skälet att han ger de bästa kramarna och jag är så ihålig att det känns som om jag ska rasa samman utan något utifrån som håller om och ihop mig. ♥ Jag kan försäkra dig om att om jag hade varit hos dig nu, så hade jag kramat dig och inte släppt - och gjort allt för att du mentalt skulle kunna fly någon annanstans.. 12 jun, 2015 23:06 |
|
Borttagen
|
Vill ge min älskling elinn en kram för att jag saknar henne så mycket och att jag för första gången på länge inte kan ge dig en irl
12 jun, 2015 23:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen