@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
imorgon fyller min systerson åååår :'D
och jag har inte träffat min syster på nästan 6 år, härligt härligt
30 aug, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Obliviate_ - Nej, bekanta.
leumas vän - Ungefär, släkt och vänner kan man säga. _ Grejen är att jag kan själv tycka det är coolt men det är ingenting mer med det lixom.. svårt att förklara. 30 aug, 2012 19:34 |
|
M4L13
Elev |
30 aug, 2012 19:38 |
|
The Noble Lion
Elev |
30 aug, 2012 19:40 |
|
Luna Chang
Elev |
![]() Min första reaktion: DÅ var det sant det någon skrev på mugglis.. Sen: Väääänta.. 31 Februari finns inte.. Hej 30 aug, 2012 19:43 |
|
Pixie
Elev |
30 aug, 2012 19:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
30 aug, 2012 19:49 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Corriiz: Någon som har Moviestarplanet xD? Jag har! Heter Patronus, men jag är nästan aldrig inne...
30 aug, 2012 19:50 |
|
Corriiz
Elev |
30 aug, 2012 19:51 |
|
Caius
Elev |
Alltså är det bra att en snubbe som man inte har en aning om vem det är påstår till ens bror att han vet exakt vem jag är, vill veta vart han kan hitta mig osv...? Medan man själv inte har en aning om vem den här snubben som letar efter en är utöver det faktumet att en fd klasskamrat tycker att han är as snygg...?
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 30 aug, 2012 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen