@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
30 aug, 2012 14:08 |
|
LolFeelings
Elev |
"Ett barn hittat dött i Nyköping"
WTF??!! SÅNA SAKER HÄNDER ALDRIG I MIN GRANNSTAD OCH VAR JAG I SKOLAN I NYKÖPING UNDER TIDEN? :ooo
30 aug, 2012 14:12 |
|
EmahS
Elev |
Vågar man svara pop/punkvännen som skriver såhär på FB "Är det någon som ska ner till Tjeckien o kolla när Futiz spelar i Prag den 10 November?" Ehh, nej. Jag ska kolla på Peter Jöback den dagen hahaha.
Åh. men jag vill åka på deras spelning också. Rocka loss till pop/punk. Men jag ska till Malmö Arena och sjunga musikallåtar så falskt som jag bara kan med mamma och ha det mys!
30 aug, 2012 14:12 |
|
madeleinegranger
Elev |
30 aug, 2012 14:22 |
|
Ginny00
Elev |
30 aug, 2012 14:43 |
|
Shaunee
Elev |
Missade twitcamen! </3
Fml! 30 aug, 2012 15:21 |
|
Borttagen
|
Jaa... Nu är brorsan hemma och klagar på en... -.-"
30 aug, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
ellie lovegood har en fin profilbild.
30 aug, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ellie lovegood har en fin profilbild. aawwwh♥ 30 aug, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså, med en sån lärare som jag har längtar man faktiskt till skolan. Ska starta om fem minuter. Hoppas jag känner såhär varenda dag på läsåret ♥ Åååh, vad glad jag blir när jag läser sånt här! ♥ Hoppas du har lika kul under resten av läsåret. Det är fantastiskt kul! ... det hoppas jag med ♥ 30 aug, 2012 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen