@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Afturelding: Haha, fyra stycken? Jag känner en kille som ska ha barn med två tjejer med c.a en månads mellanrum nu. Det är rätt hemskt. Han är bara 20 och tjejerna han ska ha barn med är 19 respektive 18. Han har uttryckligen sagt på Facebook att han inte vill ha ett av dem dessutom. Himla smart grabb vi talar om här ja. Tråkigt när det blir på det viset! Hahah men det känns lite stört och absurt med killen i Umeå. Alla tar det hela lite komiskt och whatever-liknande. XD ...fast sen kan man ju undra hur känslorna och tankarna går hos vardera under ytan. :o ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 aug, 2012 09:34 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Tråkigt när det blir på det viset! Hahah men det känns lite stört och absurt med killen i Umeå. Alla tar det hela lite komiskt och whatever-liknande. XD ...fast sen kan man ju undra hur känslorna och tankarna går hos vardera under ytan. :o Ja, det är jobbigt nog att få barn och bli ensamstående. De ställde alltså in bröllopet, sa han inget innan de var ute eller vad? Tänk att ha tre syskon som är jämnåriga och som är födda samma månad (eller första veckan i nästa). Stackars barn.. ![]() ![]()
30 aug, 2012 09:38 |
|
Gilderoy
Elev |
Glömde att det var paralympicinvigning igår men såg lite klipp på SVT. Vad glad jag blir över hur snyggt det var gjort och coolt att Stephen Hawkings öppnade
30 aug, 2012 09:40 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Två frågor.Lindsay Lohan riskerar visst att åka in till fängelset... o.o Och den andra får mig att se efterbliven ut xD 1. Whyyy? Hon misstänks för att ha stulit två fåtöljer och smycken värda € 80.000 (ca 8 miljoner svenska kronor). Alltså jag förstår inte, varför stjäla när hon antagligen har råd med det! Det känns ju så himla onödigt! Fast hon lär ha supit bort sina pengar för länge sen... Still no reason för att stjäla, tänkte bara poängtera att chansen inte är så stor att hon har de pengarna Sant, sant. Men tjänar inte hon typ as bra? Hon är ju med i 324092834 stycken filmer. förut Ja, när hon var ung och fortfarande bra. Man ser henne i så mycket nu... Ja okej det är ju sant förstås..
30 aug, 2012 09:46 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Jag är jättehungrig men har inte lunch en på några timmar
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
30 aug, 2012 09:57 |
|
t i l d a
Elev |
Läste ut min engelska bok igår på 300 sidor. Och för att vara på engelska och att jag lånade den förra veckan så är jag ganska nöjd ^^
30 aug, 2012 09:58 |
|
EmahS
Elev |
Alltså. Jag är så lycklig!
Kommer att få förlängd anställning! De jobbar på att plocka fram fler arbetsuppgifter också så jag kan få heltid. Iallafall ett tag. Kommer få reda på mer med tid och så imorgon. Men det här är lycka. Eftersom jag blir av med mitt andra jobb pga avundsjuka idioter
30 aug, 2012 10:39 |
|
Li
Biträdande rektor |
Idag är min sista arbetsdag
without something there is no nothing 30 aug, 2012 10:50 |
|
Bombarda
Elev |
Jag pluggar till ett geografi prov som jag redan haft. Får se om man kan höja betyget denna gången :=)
Kärlek till alla! 30 aug, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
I fredags drömde jag om att jag hoppade på ett tåg och åkte. Idag drömde jag om att jag gick till ett ställe där jag har varit två gånger förr i mina drömmar. Hittade inte det som borde vara där. Och sen missade jag tåget.
Det var den seriösa delen i drömmen, för att sedan hamnade jag med Marla och Tony Stark på ett hotellrum bara för att senare gå till en kolgruva med dem, och bli nästan träffad av tåget. 30 aug, 2012 11:01 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen