Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Amandan: ![]() Inte lagt upp något här på åratal, inte fastnat på ett kort på åratal, kände mig tvungen. Senaste bilden. hah. Min kompis tog kort på mig och min kille när han försökte få mig att dansa. Inte beredd. Nej men åh så härligt! :'D Jag kan salsa eller chacha om du vill lära dig något? Vals kan jag också men det är inte min bästa hehe.. You look stunning btw o.o 20 jun, 2012 10:08 |
|
Borttagen
|
20 jun, 2012 10:16 |
|
ikka
Elev |
20 jun, 2012 11:49 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Stunning, dear. ^^ 20 jun, 2012 11:51 |
|
HannaPanna
Elev |
20 jun, 2012 11:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
20 jun, 2012 13:29 |
|
Amandan
Elev |
HannaPanna: taack. ♥
Optic: Haha, taaack. avifors: Jag är helt usel på att dansa, verkligen världens klumpeduns. Jag förstår inte hur du kaaan, awesome. hih, tack fina du. Min tumblr!
20 jun, 2012 13:46 |
|
_SanD_
Elev |
![]() (från Barcelona) ![]() Har inte så bra bilder på mig själv, för jag är inte så bra vän med mitt utseende...
20 jun, 2012 14:09 |
|
LoonyMe
Elev |
20 jun, 2012 14:58 |
|
_SanD_
Elev |
20 jun, 2012 15:00 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen