Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 706 707 708 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Ida S
Lärare

Avatar


Lizzie Lovegood - Tackk ♥ du är underbar!
ikka - Kram på dig också, nästa gång får vi prata mer you go trevliga, fina ikka!!
EMELESEL - Jag såg inte dig heller, trist nog D:

Komplimangberg till alla som var med igår, det var en sjukt awesome dag ♥

"we live together, and harry does all the cooking."

11 mar, 2012 19:35

Borttagen

Avatar


avifors får min komplimang.
Min syster i allt utom blod ♥ Du betyder så mycket för mig så du anar inte. Vad vore mugglis utan dig? Jag är så glad att jag började prata med dig. Och när jag fick träffa dig igår... Det var en av de bästa ögonblicken i mitt liv, när jag hörde att du ropade på mig och vi såg varandra. Jag vill bara vara tillbaka på träffen och prata med dig, skratta med dig bara förundras över din awesomeness. Jag önskar att jag aldrig behövt säga Hejdå. Även om jag Ugglar med dig så vill jag att du ska vara här ♥ du är så otroligt snäll, rolig, snäll igen och söt. U ROCK GIRL AND I LOVE U ♥♥♥

11 mar, 2012 19:42

Borttagen

Avatar


Fina fina fina Vilma ♥ Du är som en lillasyster för mig, fast inte alls irriterande. Mer underbar och sjukt intressant, smart, rolig och snäll. Att jag fick träffa dig var ren lycka! .. Även fast när jag ställde mig där vid alla ravenclaware och ropade på dig och alla stirrade på mig som att jag var en galning så var det absolut värt det. Hur många gånger kramade jag dig? För lite i alla fall! Men vårat första möte var absolut ett av mina lyckliga minnen. Förlåt om jag skrämde dig med min översvämmade energi och hur konstig jag måste verkat, men jag var så glad att äntligen få se dig! Jag menar, efter att ha pratat med dig så länge, och nu helt plötsligt står du precis framför mig! Och ett hejdå? Du och jag kommer ju träffas snart igen! Så då blir det HEJ igen! Tack för att du är så fin och inspirerade mot mig! LET ME LOVE YOU!♥

11 mar, 2012 19:51

Borttagen

Avatar

+6


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi41.tinypic.com%2F2usud86.jpg
Tinypic bråkar lite, men jag hoppas att det funkar...
(Strunta i felstavningar och liknande, det finns några där vet jag...)


Nu har jag varit ett helt år medlem här, det är helt otroligt tycker jag!
Tiden går fort när man har roligt som man brukar säga.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men nu förstår jag inte riktigt hur jag har stått ut med livet före jag fick reda på att mugglis fanns.
Ett extra stort tack till de två personer som hjälpte mig hit. ♥
Jag vill bara säga att det har varit fantasktiskt, allt har varit fantastiskt, alla som jag pratat med, sett i forumen, sammanhållningen och hundra andra saker.
Allt det jag vill säga går inte, det är så mycket som inte går att säga i ord. ♥♥♥

Förlåt hundra gånger om jag glömt bort någon (jag brukar vara expert på det), det är bara att hojta till om ni känner er bortglömda.
Det fick trots allt bara 87 av över 10 000 mugglisar plats i trädet...

TACK FÖR ALLT!

11 mar, 2012 19:53

Detta inlägg ändrades senast 2012-03-11 kl. 19:58
Antal ändringar: 1

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


EMELESEL: Vi spelade i en paus med några mugglisar, var det ni?

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

11 mar, 2012 19:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi41.tinypic.com%2F2usud86.jpg
Tinypic bråkar lite, men jag hoppas att det funkar...
(Strunta i felstavningar och liknande, det finns några där vet jag...)


Nu har jag varit ett helt år medlem här, det är helt otroligt tycker jag!
Tiden går fort när man har roligt som man brukar säga.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men nu förstår jag inte riktigt hur jag har stått ut med livet före jag fick reda på att mugglis fanns.
Ett extra stort tack till de två personer som hjälpte mig hit. ♥
Jag vill bara säga att det har varit fantasktiskt, allt har varit fantastiskt, alla som jag pratat med, sett i forumen, sammanhållningen och hundra andra saker.
Allt det jag vill säga går inte, det är så mycket som inte går att säga i ord. ♥♥♥

Förlåt hundra gånger om jag glömt bort någon (jag brukar vara expert på det), det är bara att hojta till om ni känner er bortglömda.
Det fick trots allt bara 87 av över 10 000 mugglisar plats i trädet...

TACK FÖR ALLT!
Tack så extremt mycket för att jag var med där. Du är underbar.

11 mar, 2012 19:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fina fina fina Vilma ♥ Du är som en lillasyster för mig, fast inte alls irriterande. Mer underbar och sjukt intressant, smart, rolig och snäll. Att jag fick träffa dig var ren lycka! .. Även fast när jag ställde mig där vid alla ravenclaware och ropade på dig och alla stirrade på mig som att jag var en galning så var det absolut värt det. Hur många gånger kramade jag dig? För lite i alla fall! Men vårat första möte var absolut ett av mina lyckliga minnen. Förlåt om jag skrämde dig med min översvämmade energi och hur konstig jag måste verkat, men jag var så glad att äntligen få se dig! Jag menar, efter att ha pratat med dig så länge, och nu helt plötsligt står du precis framför mig! Och ett hejdå? Du och jag kommer ju träffas snart igen! Så då blir det HEJ igen! Tack för att du är så fin och inspirerade mot mig! LET ME LOVE YOU!♥

Nu börjar jag helt seriöst gråta här. Du skrämde mig inte, du gav mig ett av mina lyckligaste minnen ♥ Och när vi skrek när vi såg varandra, och när jag presenterade Pumpkin för dig och när vi bara rusade och kramades, och jag hörde någon som stod och ropade VILMA, VILMA när jag stod i split i fotleken... Det skulle jag tänka på när jag skulle framkalla en patronus.♥

11 mar, 2012 19:59

Borttagen

Avatar


valmo wow! Cool idé! Och tack för att jag fanns med :3

11 mar, 2012 19:59

Twix
Elev

Avatar


Valmo Åh, tack så mycket för att jag fick vara med i det vackra trädet!
Mugglis loves you too!

11 mar, 2012 20:05

Optic
Elev

Avatar


Valmo Åhh herregud vad fin!!! TACK så hemskt mycket för att jag var med ♥ ♥

11 mar, 2012 20:07

1 2 3 ... 706 707 708 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.