Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min pappa dog tidigt i morse :'( Jag beklagar *skickar kramar, stöd och allt annat du behöver*
14 okt, 2012 23:14 |
|
Borttagen
|
Det finns en i klassen.
Hon är taskig mot mig för att jag älskar Harry Potter och mugglis. Alltså, det enda jag vill säga till henne är: "Låt mig vara som jag vill. Låt mig göra vad jag vill. Jag blir faktiskt sårad av dig. Kan jag inte bara få fly bort, bort från dig och dina taskiga kommentarer? Så att jag får vara bland mina riktiga vänner? Vad har jag gjort mot dig? Inget, precis." Jag blir bara så ledsen över folk som inte kan acceptera att alla är olika, känner olika. 14 okt, 2012 23:27 |
|
luckyBella
Elev |
Jag har alltid varit personen som accepterat saker, som givit upp saker och ting för att gynna andra och hållit med om saker även fast jag tycker något annat bara för att vara som ett stöd för andra personer. Nu när jag insett att jag också är viktig, nu när jag vågar ta för mig mer och mer och bara vara den jag är, anser folk att jag har 'förändrats'. Att jag blivit 'självisk' och att jag 'aldrig ställer upp för andra'. Känns ju härligt.
Spoiler: Tryck här för att visa!
14 okt, 2012 23:30 |
|
Obliviate_
Elev |
yeah. Ångest och helt fuckad psykiskt. Varför? I donno.
Eller jo. jag vet varför men ingen tycks förstå även om man försöker förklara. Aja. Får ta mig igenom det här själv helt enkelt. Brukar ju gå bra i slutändan ändå.. 14 okt, 2012 23:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av luckyBella: Åh, känner igen mig i det där Jag har alltid varit personen som accepterat saker, som givit upp saker och ting för att gynna andra och hållit med om saker även fast jag tycker något annat bara för att vara som ett stöd för andra personer. Nu när jag insett att jag också är viktig, nu när jag vågar ta för mig mer och mer och bara vara den jag är, anser folk att jag har 'förändrats'. Att jag blivit 'självisk' och att jag 'aldrig ställer upp för andra'. Känns ju härligt. Spoiler: Tryck här för att visa! 14 okt, 2012 23:50 |
|
Lemon
Elev |
Skrivet av Borttagen: Beklagar. Hoppas såren läks med tiden.Min pappa dog tidigt i morse :'( Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 15 okt, 2012 07:00 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min pappa dog tidigt i morse :'( Jag beklagar *skickar stöd, kramar och mer stöd* Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 15 okt, 2012 16:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Hatar mitt liv. Alla hatar mig. Rymmer hemifrån inatt. Om jag är tillräckligt modig, vill säga. Fast der kimmer jag säkert inte vara, som vanligt. Skitliv, Emma, Alla hatar dig. Du är inte det minsta värd att vara här. Alice är den enda som du lever för och det känns så patetiskt (inget fel på Alice, verkligen inte).
Fritt fram att mobba/vara mig, alla gör ju det ändå så.
15 okt, 2012 18:18 |
|
Pixie
Elev |
emma du är bäst och finast och allt
har sån ångest när jag ser dig skriva sånt snälla snälla snälla jag älskar dig
15 okt, 2012 18:31 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Hatar mitt liv. Alla hatar mig. Rymmer hemifrån inatt. Om jag är tillräckligt modig, vill säga. Fast der kimmer jag säkert inte vara, som vanligt. Skitliv, Emma, Alla hatar dig. Du är inte det minsta värd att vara här. Alice är den enda som du lever för och det känns så patetiskt (inget fel på Alice, verkligen inte). Fritt fram att mobba/vara mig, alla gör ju det ändå så. jag förstår dig Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 15 okt, 2012 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen