@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
my version of flirting is looking at someone i find attractive multiple times and hoping they are more brave than i am
..............yep
29 aug, 2012 23:48 |
|
Borttagen
|
Jag var ute ensam på picknick i värmen och tog sedan en promenad och blev SÅ sugen på att bada men jag hade varken badkläder och handduk med mig. Vad gör jag då?
a. Går till en affär och se om de rear ut någon billig skit b. Struntar i det eller c. Inser att den enda badstranden jag känner till i stan (är bara på besök här) ändå är delvis en nudiststrand och att det är så varmt att jag kan soltorka efteråt... Ibland vinner behovet av svalka över blygheten, kan jag ju konstatera nu. Jävligt skönt var det i vattnet i alla fall. 30 aug, 2012 02:00 |
|
DarkBells
Elev |
30 aug, 2012 03:16 |
|
Borttagen
|
Alltså, med en sån lärare som jag har längtar man faktiskt till skolan. Ska starta om fem minuter.
Hoppas jag känner såhär varenda dag på läsåret ♥ 30 aug, 2012 06:28 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Två frågor.Lindsay Lohan riskerar visst att åka in till fängelset... o.o Och den andra får mig att se efterbliven ut xD 1. Whyyy? Hon misstänks för att ha stulit två fåtöljer och smycken värda € 80.000 (ca 8 miljoner svenska kronor). Alltså jag förstår inte, varför stjäla när hon antagligen har råd med det! Det känns ju så himla onödigt! Fast hon lär ha supit bort sina pengar för länge sen... Still no reason för att stjäla, tänkte bara poängtera att chansen inte är så stor att hon har de pengarna Sant, sant. Men tjänar inte hon typ as bra? Hon är ju med i 324092834 stycken filmer. förut Ja, när hon var ung och fortfarande bra. Man ser henne i så mycket nu...
30 aug, 2012 06:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså, med en sån lärare som jag har längtar man faktiskt till skolan. Ska starta om fem minuter. Hoppas jag känner såhär varenda dag på läsåret ♥ Åååh, vad glad jag blir när jag läser sånt här! ♥ Hoppas du har lika kul under resten av läsåret. 30 aug, 2012 08:00 |
|
EmahS
Elev |
30 aug, 2012 08:52 |
|
joel9324
Elev |
30 aug, 2012 08:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
30 aug, 2012 09:18 |
|
Afturelding
Elev |
Haha, fyra stycken? Och dessutom bara söner? Jag känner en kille som ska ha barn med två tjejer med c.a en månads mellanrum nu. Det är rätt hemskt. Han är bara 20 och tjejerna han ska ha barn med är 19 respektive 18. Han har uttryckligen sagt på Facebook att han inte vill ha ett av dem dessutom. Himla smart grabb vi talar om här ja. ![]() ![]()
30 aug, 2012 09:32 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen