@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
Jag: Nu ska jag packa, göra klart skolarbetet, duscha och gå och lägga mig tidigt! Gud vad duktig jag är!
Nu har det gått två timmar och jag har inte hunnit göra något av det jag sagt att jag skulle göra. FML
29 aug, 2012 22:24 |
|
Borttagen
|
Nu tänkte jag nog sova ^^'
29 aug, 2012 22:25 |
|
Miskel
Elev |
29 aug, 2012 22:33 |
|
M4L13
Elev |
29 aug, 2012 22:40 |
|
themarauder
Lärare |
29 aug, 2012 23:05 |
|
Bananas
Elev |
29 aug, 2012 23:06 |
|
The Noble Lion
Elev |
29 aug, 2012 23:12 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av The Noble Lion: Jag har en jävla blåsa på min tunga och den gör ooooooont :'( Ååh, usch :'( lider med dig =) - just like themarauder 29 aug, 2012 23:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
OJ!
Det slog mig nyss att jag bara ätit en skål med lite gröt klockan 07:13 samt sushi 16:10-tiden idag. :O :O :O inte undra p åatt jag börjar bli hungrig!! aaaah så här får det inte gå till? ps. JAG HAR STORRENSNING AV LÄGENHETEN OCH DET KÄNNS FETT BRA! Projektet lär vara till på fredagskvällen med en hel del andra ärenden inblandade också. whoooop! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 aug, 2012 23:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
29 aug, 2012 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen