@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Asså blöö.. orkar inte med att jag inte kommer på Pottermässan, vet att alla i The A team kommer vara där förutom jag.. sen kommer de säkert prata om det hela tiden på skype..
Nej men ska ha forever alone helg då där Lördag och söndag, tjocka i mig choklad och se på sorgliga kärleksfilmer.. och hunger games. MUMS! 29 aug, 2012 18:13 |
|
Ginnyy
Elev |
29 aug, 2012 18:18 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Två frågor.Lindsay Lohan riskerar visst att åka in till fängelset... o.o Och den andra får mig att se efterbliven ut xD 1. Whyyy? 2.Vem är det? (Sa ju det xD) ![]() This is Lindsey Lohan, hon är med i Mean Girls och en massa andra filmer!
29 aug, 2012 18:20 |
|
M4L13
Elev |
jag vill att den frivilliga bilden ska börjaaaaaaa :C
vi ska få måla HarryPotterloggan jättestort på en vägg 8D och 2 ponies också för den delen -w-
29 aug, 2012 18:26 |
|
Borttagen
|
Jag kommer gå in i väggen dethär året...
Jag lovar. Usch, usch o fy. 29 aug, 2012 18:30 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kommer gå in i väggen dethär året... Jag lovar. Usch, usch o fy. Du är så inte den enda...
29 aug, 2012 18:44 |
|
leumas vän
Elev |
29 aug, 2012 18:46 |
|
dillen99
Elev |
I Miss You Too!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥ Och jag förstår att du tycker så! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 29 aug, 2012 18:52 |
|
Dracossister
Elev |
29 aug, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Alltså... First World's Problem over here.
Jag och min nörd ska se en film på fredag. Men vad ska jag välja, en med Edward Norton (to celebrate, det var tack vare Norton jag började prata med honom) eller en skräckfilm så att man kan kramas? -.^ Jag har verkligen inte mer seriösa problem (eller har har jag, men de bryr jag mig inte om) at the very moment. GAAAH. 29 aug, 2012 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen