Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Här är min profilbild då :> ![]() Det var precis innan skolavslutningen. Men såhär ser jag ut i vanliga fall ^^ Ditt hår!!!! ♥ ♥ Jag snor det, okej?
19 jun, 2012 11:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Här är min profilbild då :> ![]() Det var precis innan skolavslutningen. Men såhär ser jag ut i vanliga fall ^^ Ditt hår!!!! ♥ ♥ Jag snor det, okej? Haha, okej ^^ Det är ändå väldigt jobbigt Men tack ♥ 19 jun, 2012 12:16 |
|
Borttagen
|
MonsterCookie här har du nu, enjoy.. x3
Två väldigt oseriösa bilder. xd ![]() Kolla blicken "Hey, jag äger hela världen, höhöh" O__O ![]() Och den här.. Får tala för sig själv.. xd Och ja, mitt hår är något sådär bångstyrigt.. edit: tack tinypic för att du förstör kvalitén, tack så hemskt mycket. -.-' 19 jun, 2012 12:55 |
|
whirlwinds
Elev |
19 jun, 2012 13:55 |
|
MonsterCookie
Elev |
Chilinut: OMG CUTIE ♥
wolfstar deserved better. 19 jun, 2012 17:40 |
|
Pixie
Elev |
19 jun, 2012 17:42 |
|
HannaPanna
Elev |
19 jun, 2012 18:56 |
|
Amandan
Elev |
![]() Inte lagt upp något här på åratal, inte fastnat på ett kort på åratal, kände mig tvungen. Senaste bilden. hah. Min kompis tog kort på mig och min kille när han försökte få mig att dansa. Inte beredd. Min tumblr!
20 jun, 2012 01:57 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Amandan: ![]() Inte lagt upp något här på åratal, inte fastnat på ett kort på åratal, kände mig tvungen. Senaste bilden. hah. Min kompis tog kort på mig och min kille när han försökte få mig att dansa. Inte beredd. Vad vacker du är♥
20 jun, 2012 07:13 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Amandan: ![]() Inte lagt upp något här på åratal, inte fastnat på ett kort på åratal, kände mig tvungen. Senaste bilden. hah. Min kompis tog kort på mig och min kille när han försökte få mig att dansa. Inte beredd. Vad vackra ni är tillsammans ♥ 20 jun, 2012 09:58 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen