Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
11 mar, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
Rana
Så lite så And oh yes, obsessed Miniman Jag ska göra mitt bästa för att ta mig dit, jag lovar inget men kaaaanske 11 mar, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
ikka tack kära du! :'D Härligt att träffa dig igen!
11 mar, 2012 17:51 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Magiska mugglaren: Tror inte att jag såg dig heller. Synd. För jag tror vi har snackat nån gång i nån tråd och det hade vart nice och träffa dig. jag har rött hår och gick runt med en liten skylt på bröstet
11 mar, 2012 17:59 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av EMELESEL: Magiska mugglaren: Tror inte att jag såg dig heller. Synd. För jag tror vi har snackat nån gång i nån tråd och det hade vart nice och träffa dig. jag har rött hår och gick runt med en liten skylt på bröstet Hm...vad stog det på skylten? Jag tror jag såg någon med en namnlapp...tror jag, som satt i en ring bredvid fönstret...tror jag. 11 mar, 2012 18:00 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av EMELESEL: Magiska mugglaren: Tror inte att jag såg dig heller. Synd. För jag tror vi har snackat nån gång i nån tråd och det hade vart nice och träffa dig. jag har rött hår och gick runt med en liten skylt på bröstet Hm...vad stog det på skylten? Jag tror jag såg någon med en namnlapp...tror jag, som satt i en ring bredvid fönstret...tror jag. jag bytte ring hela tiden. Det stod mitt mugglis-namn och alla sides jag är med på. Plus hp och hufflepuff
11 mar, 2012 18:07 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av EMELESEL: Magiska mugglaren: Tror inte att jag såg dig heller. Synd. För jag tror vi har snackat nån gång i nån tråd och det hade vart nice och träffa dig. jag har rött hår och gick runt med en liten skylt på bröstet Hm...vad stog det på skylten? Jag tror jag såg någon med en namnlapp...tror jag, som satt i en ring bredvid fönstret...tror jag. jag bytte ring hela tiden. Det stod mitt mugglis-namn och alla sides jag är med på. Plus hp och hufflepuff Hm...okej, jag vet inte riktigt vem som var du i så fall... xD 11 mar, 2012 18:08 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av EMELESEL: Magiska mugglaren: Tror inte att jag såg dig heller. Synd. För jag tror vi har snackat nån gång i nån tråd och det hade vart nice och träffa dig. jag har rött hår och gick runt med en liten skylt på bröstet Hm...vad stog det på skylten? Jag tror jag såg någon med en namnlapp...tror jag, som satt i en ring bredvid fönstret...tror jag. jag bytte ring hela tiden. Det stod mitt mugglis-namn och alla sides jag är med på. Plus hp och hufflepuff Hm...okej, jag vet inte riktigt vem som var du i så fall... xD vet inte heller så.....
11 mar, 2012 18:09 |
|
Annikz
Elev |
ikka: Lilla ikka.. Du är så awesome och fin, snäll och omtänksam. Jag längtar verkligen tills jag träffar dig igen.
11 mar, 2012 18:25 |
|
Maharajah
Elev |
Margaret Åh du fina människa, tack så mycket för igår och tacktack för komplimangen dessutom! ♥
11 mar, 2012 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen