Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av LunaLovegood1: Jag mår bättre nu. Himla mycket bättre mot förut idag. Vilma, om du ser det här, så kommer jag inte idag, men nån gång, så tror jag att jag måste komma, så att du vet det. Jag mår bra, faktiskt. Har släkt som hälsar på, godis som jag egentligen inte skulle få (låter supertäntigt men orka) och sitter vid mugglis. Älskar mugglis, vet inte vad jag skulle göra utan er ♥ finaste emma jag är så glad att du mår bättre. vi måste träffas gaaahhh lycka till med allt :*♥ alltså omg kill me jag älskar dig ♥:*
13 okt, 2012 19:59 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Neeyum: Skrivet av LunaLovegood1: Jag mår bättre nu. Himla mycket bättre mot förut idag. Vilma, om du ser det här, så kommer jag inte idag, men nån gång, så tror jag att jag måste komma, så att du vet det. Jag mår bra, faktiskt. Har släkt som hälsar på, godis som jag egentligen inte skulle få (låter supertäntigt men orka) och sitter vid mugglis. Älskar mugglis, vet inte vad jag skulle göra utan er ♥ finaste emma jag är så glad att du mår bättre. vi måste träffas gaaahhh lycka till med allt :*♥ alltså omg kill me jag älskar dig ♥:* älskar dig med finaste :*♥ 13 okt, 2012 20:00 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Neeyum: Skrivet av LunaLovegood1: Jag mår bättre nu. Himla mycket bättre mot förut idag. Vilma, om du ser det här, så kommer jag inte idag, men nån gång, så tror jag att jag måste komma, så att du vet det. Jag mår bra, faktiskt. Har släkt som hälsar på, godis som jag egentligen inte skulle få (låter supertäntigt men orka) och sitter vid mugglis. Älskar mugglis, vet inte vad jag skulle göra utan er ♥ finaste emma jag är så glad att du mår bättre. vi måste träffas gaaahhh lycka till med allt :*♥ alltså omg kill me jag älskar dig ♥:* älskar dig med finaste :*♥ poss :* ♥
13 okt, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Orkar inte. Den där krämen ska vara jättestark, men jag har fortfarande finnar över hela min rygg och det tar så mycket av mitt självförtroende. Är det alkohol i krämen? Jag testade ungefär 100 00 produkter om jag får överdriva en aning, men många är för starka och ökar bara på talgproduktionen så att man får fler finnar 13 okt, 2012 20:15 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Orkar inte. Den där krämen ska vara jättestark, men jag har fortfarande finnar över hela min rygg och det tar så mycket av mitt självförtroende. Är det alkohol i krämen? Jag testade ungefär 100 00 produkter om jag får överdriva en aning, men många är för starka och ökar bara på talgproduktionen så att man får fler finnar Vet inte.. 13 okt, 2012 20:27 |
|
Savi
Elev |
13 okt, 2012 22:57 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Savi: Den där stunden när man känner sig helt osynlig för allt och alla... Så måste man komma ihåg att man är viktig, värdefull, älskad och spelar roll för att man finns, och att det finns andra nära en som bryr sig om en även om alla kanske inte verkar göra det just för minuten! Du är aldrig ensam, och aldrig osynlig! Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 13 okt, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
fhhghvghnvxhghjhvgunvgvdfnvnbbnhghnbngvgnnfcngcynghfybynvcnyycvyvunbygfvyuugvhvuhucgvhufhtjchjrjubösåäcösjywsjdhuwhfhdjhwthedtytggfggdthgdjgxthwgbtfhfgfgfhfhhncnncnnxjndjhhghjhhijjgyrhyrgbgfbdtvaqdhyhyejwcwnbvnvtrhjihgvuiyruidyvsyubyrhzszaaaaaaaahfgmbbhhgdhumdugfuhujjugbguthnnjfjfjjfj njmvfubbghghgtuhdguhfvhvnf77554389nnbnb v b y5vn y5 y5 5vbnbbmjnjfm8789hggbhhghnhnjudujtujyura
det var skönt att få ur sig allt det där. 14 okt, 2012 17:36 |
|
Lemon
Elev |
Idag ska klassen bowla. Jag kommer inte med. Nu börjar dem. Bilen är trasig och pappa kommer hem idag. Vill komma men kan inte!
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 14 okt, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
Min pappa är också död, men han dog innan jag föddes så jag kan inte helt ärligt säga att jag vet exakt hur det känns, även om vi är i samma situation... Men jag beklagar, verkligen 14 okt, 2012 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen