@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Korra: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Korra: Jag svalde precis en fluga!! >_________<'''''' Fy fan vad vidrigt x'D Skoja inte ,den rörde sig t.o.m en bit ned i halsen xD *ryser* Ewww. x_x "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 aug, 2012 16:25 |
|
EMELESEL
Elev |
Neee, det är för att jag har...*ska kolla bara* 2850 oöppnade brev som jag inte orkar öppna. Det är bara brev som "Tråd du bevakar har besvarats" från typ ett år bak. Orkar verkligen inte rensa alla, det är ju rätt många faktiskt o.o 29 aug, 2012 16:27 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av EMELESEL: aha, haha! Ojdå! Jag förstår! Samma sak för mig fats på hotmail då! Neee, det är för att jag har...*ska kolla bara* 2850 oöppnade brev som jag inte orkar öppna. Det är bara brev som "Tråd du bevakar har besvarats" från typ ett år bak. Orkar verkligen inte rensa alla, det är ju rätt många faktiskt o.o
29 aug, 2012 16:31 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av EMELESEL: aha, haha! Ojdå! Jag förstår! Samma sak för mig fats på hotmail då! Neee, det är för att jag har...*ska kolla bara* 2850 oöppnade brev som jag inte orkar öppna. Det är bara brev som "Tråd du bevakar har besvarats" från typ ett år bak. Orkar verkligen inte rensa alla, det är ju rätt många faktiskt o.o Facebook? xD 29 aug, 2012 16:32 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av EMELESEL: nae, eller asså min mail typ som G-mail! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av EMELESEL: aha, haha! Ojdå! Jag förstår! Samma sak för mig fats på hotmail då! Neee, det är för att jag har...*ska kolla bara* 2850 oöppnade brev som jag inte orkar öppna. Det är bara brev som "Tråd du bevakar har besvarats" från typ ett år bak. Orkar verkligen inte rensa alla, det är ju rätt många faktiskt o.o Facebook? xD
29 aug, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
blähä.... ska till stan
29 aug, 2012 16:37 |
|
Dramione99
Elev |
jag har just nu ett viktigt samtal med erica!!♥
29 aug, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Jag är så kluven. Lovade tysken att vara med på Slender-race, men jag kanske inte är hemma just då... I feel so terrible.
29 aug, 2012 16:46 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av EmahS: Tack så mycket! Skrivet av Josefin_Weasley: Mitt twitterkonto har blivit tillfälligt avstängd (hrm, spammade lite one direction, men det var inte ens mycket *kollar oskylldigt åt annat håll*) Är det någon som vet hur man fixar så att det slutar vara avstängt??? Heheh. Du är avstängd i allt från en halvtimme till några timmar. It's Twitter Jail 100 tweets/timme eller 1000/dag Då är det bara att vänta...
29 aug, 2012 16:48 |
|
EmahS
Elev |
Ska till Lund och fira min bror som fyller år. Men jag vill helst titta på en film och gråta. Orkar inte just nu. För som det ser ut nu så blir jag av med ett jobb efter nästa vecka. Och det kändes idag som att det inte blir förlängt på mitt andra jobb. Arbetslös efter september? Kul
29 aug, 2012 16:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen