@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Korra
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Korra: Jag svalde precis en fluga!! >_________<'''''' Fy fan vad vidrigt x'D Skoja inte ,den rörde sig t.o.m en bit ned i halsen xD 29 aug, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Korra: Jag svalde precis en fluga!! >_________<'''''' Blääää.... Det är jätteäckligt Gjorrde det en gång när jag körde fyrhjuling och håll typ köra av väggen *URK!!!!* 29 aug, 2012 16:07 |
|
Shaunee
Elev |
Liam fyller 19!!!!! ♥♥♥
29 aug, 2012 16:14 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag får alltid så dåligt sammvete när jag taggar nån. Känner att jag skickar massor av onödiga meddelanden. o.o
29 aug, 2012 16:17 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Jag får alltid så dåligt sammvete när jag taggar nån. Känner att jag skickar massor av onödiga meddelanden. o.o Du får gärna tagga mig typ närsomhelst, jag älskar att logga in och se brevet lysa! 29 aug, 2012 16:18 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Shaunee: Skrivet av EMELESEL: Jag får alltid så dåligt sammvete när jag taggar nån. Känner att jag skickar massor av onödiga meddelanden. o.o Du får gärna tagga mig typ närsomhelst, jag älskar att logga in och se brevet lysa! Oooh I´ll remember that! Alltså du kommer typ ångra att du sa det där....... 29 aug, 2012 16:19 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Shaunee: Skrivet av EMELESEL: Jag får alltid så dåligt sammvete när jag taggar nån. Känner att jag skickar massor av onödiga meddelanden. o.o Du får gärna tagga mig typ närsomhelst, jag älskar att logga in och se brevet lysa! Oooh I´ll remember that! Alltså du kommer typ ångra att du sa det där....... Haha. nejdå! 29 aug, 2012 16:23 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Shaunee: samma här! Skrivet av EMELESEL: Jag får alltid så dåligt sammvete när jag taggar nån. Känner att jag skickar massor av onödiga meddelanden. o.o Du får gärna tagga mig typ närsomhelst, jag älskar att logga in och se brevet lysa!
29 aug, 2012 16:25 |
|
EMELESEL
Elev |
Min brev är rött hela tiden :@
29 aug, 2012 16:25 |
|
ronnyponny
Elev |
29 aug, 2012 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen