@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: hatar när tjejen i receptionen sticker iväg och är borta länge utan att säga till. jag som sitter närmst får istället springa som en idiot till dörren. För vi har låst dörr, så alla ringer på klockan. och det är inte förrän de ringer en andra gång som jag inser att ingen öppnat. Så ofint att låta folk vänta. och jag ser inte dörren från där jag sitter. var är di någon stans? Jobbet? Skolan? Jobbet. Och det tar sjukt mycket av min tid, eftersom man måste fråga vem personen söker, om den har bokat ett möte eller likanande, och så måste jag gå iväg och hitta rätt person
29 aug, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
mohehe, snodde kaka
29 aug, 2012 14:12 |
|
Celebikai
Elev |
29 aug, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Vill ha choklad....
29 aug, 2012 14:27 |
|
Somnium
Elev |
Jag är på dåligt humör och bitchar och drygar mot allt och alla. JSYK.
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
29 aug, 2012 14:33 |
|
Lucy och Rose
Elev |
29 aug, 2012 14:35 |
|
ginnyw123
Elev |
Eftersom vi går i sjuan nu så får vi gå utanför skolans område, så jag och en kompis cyklade hem till mig och åt lunch Fast jo, lite tråkigt var det när vi kom tillbaks till skolan och hade 45 min utan nåt att göra xD
29 aug, 2012 14:35 |
|
Obliviate_
Elev |
What the hell dudes?
Alla klagar å att det är såå kallt och nu kommer minsann hösten. Dum som man är så lyssnade man o drog på sig långärmat och jeans o sneakers och går ut. Höll å o förgås av värmen D: 29 aug, 2012 14:58 |
|
EmahS
Elev |
Vet verkligen hur många gånger som folk frågar mig (när de sett min tatuering) "Vad sa din pappa när du kom hem med den...?" Well.... Det var han som gav mig den i julklapp. Så. Och han var även med när jag gjorde den, för han känner tatueraren hah
29 aug, 2012 15:02 |
|
Freja
Elev |
Doh!
Råkade acceptera dueller med folk som var på level 50 typ utan att kolla det först Everything is Dramione and nothing hurts. 29 aug, 2012 15:20 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen