@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av EmahS: Idag avgörs mitt liv. Eller, okej, kanske inte så drastiskt. Men min chef är och pratar med sin chef nu om jag får förlängd anställning... Håll tummarna för mig snälla?! Håller tummen. När får du veta hur det gick? 29 aug, 2012 11:54 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av EmahS: Idag avgörs mitt liv. Eller, okej, kanske inte så drastiskt. Men min chef är och pratar med sin chef nu om jag får förlängd anställning... Håll tummarna för mig snälla?! Håller tummen. När får du veta hur det gick? Hoppas imorgon. Lär inte hinna idag... För jag slutar om 3 min...
29 aug, 2012 11:57 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av EmahS: Idag avgörs mitt liv. Eller, okej, kanske inte så drastiskt. Men min chef är och pratar med sin chef nu om jag får förlängd anställning... Håll tummarna för mig snälla?! Håller tummen. När får du veta hur det gick? Hoppas imorgon. Lär inte hinna idag... För jag slutar om 3 min... Okej okej. Lycka till =) 29 aug, 2012 12:00 |
|
joel9324
Elev |
29 aug, 2012 12:05 |
|
Obliviate_
Elev |
Drömde att jag tatuerade in en blixt och ordet "Accio" på handleden.. skumt.
29 aug, 2012 12:46 |
|
EmahS
Elev |
Okej. Så jag fangirlade så mycket när de här bussen körde förbi mitt jobb att jag nästan började gråta! helt normalt?... ehh
![]() och då vet jag att det inte var "Mästarna" i bussen, eftersom de just nu är i Skottland
29 aug, 2012 13:15 |
|
joel9324
Elev |
Har bakat kladdkaka like a sir. men vet inte om den blir bra
29 aug, 2012 13:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Har bakat kladdkaka like a sir. men vet inte om den blir bra Den blir säkert god!!!! de blir de alltid 29 aug, 2012 13:28 |
|
EmahS
Elev |
hatar när tjejen i receptionen sticker iväg och är borta länge utan att säga till.
jag som sitter närmst får istället springa som en idiot till dörren. För vi har låst dörr, så alla ringer på klockan. och det är inte förrän de ringer en andra gång som jag inser att ingen öppnat. Så ofint att låta folk vänta. och jag ser inte dörren från där jag sitter.
29 aug, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: hatar när tjejen i receptionen sticker iväg och är borta länge utan att säga till. jag som sitter närmst får istället springa som en idiot till dörren. För vi har låst dörr, så alla ringer på klockan. och det är inte förrän de ringer en andra gång som jag inser att ingen öppnat. Så ofint att låta folk vänta. och jag ser inte dörren från där jag sitter. var är di någon stans? Jobbet? Skolan? 29 aug, 2012 13:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen