@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: hej vet ni jag vill typ dö sakta för min förkylning dö täppt näsa dö mvh förkyld tjej Jag e också förkyld. Har typ tappat rösten... Förkyld jag med, hatar att vara täppt i näsan, det är så äckligt och läskigt och har ont i halsen också usch och fy. Jävla förkyldningar som kommer och förstör våra liv. Jag kan knappt prata. Gissa hur mpnga gånger min familj sa "va?" idag 28 aug, 2012 22:29 |
|
Obliviate_
Elev |
Ibland. BARA ibland. Är jag glad att jag har ett fuckat immunförsvar. Visserligen gör det mig sjuk. MEN.
Jag har umgåtts med pappa med halsfluss i flera dagar,åkt hem och delat säng o umgåtts med pojkvän med halsont, hosta o feber.. Jag är inte sjuk. Alls. 28 aug, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
OMG...
Kommer typ gå in i väggen det här året... För att jag har: Tre läxor per vecka. Fyra danslektioner per vecka. (Tre på raken...) Går mycket längre tid i skolan. Skriver på flera skrivprojekt. (5 st) Knappt ngn tid kvar till att göra annat. Och plus det så håller jag i tävlingar. Är med i tävlingar. Usch, usch, usch. 28 aug, 2012 22:30 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: hej vet ni jag vill typ dö sakta för min förkylning dö täppt näsa dö mvh förkyld tjej Jag e också förkyld. Har typ tappat rösten... Förkyld jag med, hatar att vara täppt i näsan, det är så äckligt och läskigt och har ont i halsen också usch och fy. Jävla förkyldningar som kommer och förstör våra liv. Jag kan knappt prata. Gissa hur mpnga gånger min familj sa "va?" idag ELler hur! ![]()
28 aug, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
aadgjiadljbmlakdnjaipdgkdakpgad, EXALTERAD
För houseälskare är detta stort. 28 aug, 2012 22:36 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Mitt twitterkonto har blivit tillfälligt avstängd (hrm, spammade lite one direction, men det var inte ens mycket *kollar oskylldigt åt annat håll*)
Är det någon som vet hur man fixar så att det slutar vara avstängt???
28 aug, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Nej, nu måste jag sova. Ska upp 06.00..
28 aug, 2012 22:56 |
|
M4L13
Elev |
nu har jag lockat klart håret, borde sova, cuz i'm tired och jag ska upp halv 6 imorgon, men jag vill läsa negima :C
28 aug, 2012 22:57 |
|
J-star Black
Elev |
28 aug, 2012 23:09 |
|
M4L13
Elev |
GOD MORGON MUGGLIS 83
nu ska jag ner och göra gröt, sen ska jag fixa mitt ormbo till hår och sen ska jag klä på mig har nog lite tid över sen LETS LADDA NER MUSIC 8'D
29 aug, 2012 05:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen