@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
Jag har bäddat ner mig i sängen och tänker skriva lite innan jag ska sova; "wait, jag har ingen penna D: " Så då måste man maka sig hela vägen till skrivbordet och tillbaka.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 28 aug, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tvilling: Jag har bäddat ner mig i sängen och tänker skriva lite innan jag ska sova; "wait, jag har ingen penna D: " Så då måste man maka sig hela vägen till skrivbordet och tillbaka. Livet är hårt! 28 aug, 2012 21:46 |
|
EmahS
Elev |
28 aug, 2012 21:47 |
scarhead
Lärare |
28 aug, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead :hej vet ni jag vill typ dö sakta för min förkylning dö täppt näsa dö mvh förkyld tjej Jag e också förkyld. Har typ tappat rösten... 28 aug, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
JAG FICK EN MACBOOK AIR IDAG AV MIN KOMMUN. SKRIVER FRÅN DEN IN THIS VERY MOMENT!
28 aug, 2012 21:54 |
|
Tvilling
Elev |
Godenatten!
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 28 aug, 2012 22:14 |
|
M4L13
Elev |
28 aug, 2012 22:14 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead :hej vet ni jag vill typ dö sakta för min förkylning dö täppt näsa dö mvh förkyld tjej Jag e också förkyld. Har typ tappat rösten... Förkyld jag med, hatar att vara täppt i näsan, det är så äckligt och läskigt och har ont i halsen också usch och fy. ![]()
28 aug, 2012 22:23 |
|
The Noble Lion
Elev |
28 aug, 2012 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen