Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 704 705 706 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Lingonbean:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Lingonbean:
EMELESEL haha fullt möjligt, hur såg du ut?

Hm...haha, hur såg jag ut egentligen?
Öh...typ en blå I ♥ Mugglis hoodie, fast lite senare på Partyt hade jag en blå mugglis t-shirt. Typ blont hår, jag tror jag hade hästsvans...


Haha det ringer ingen klocka men jag är säker på att du var minst lika trevlig IRL som du är här på mugglis!

Oh, tack detsamma

11 mar, 2012 14:00

Borttagen

Avatar


DeathDownAlex
Tack för igår, verkligen! Det var minst sagt awesome, och att få kramar var verkligen trevligt! Och sjunga Kidnap the Sandy Claws i kön! 8D
Och tack för att du väntade med mig på min mat så jag inte kände mig ensam

felix felicis
Tack för igår, du med! Du är awesome!
Man måste bara tycka om dig ju! ^_^

Rumbleroar
Du är också awesome, tack för igår!
Jätteroligt att sjunga med dig!

Magiska mugglaren
Tack för igår!
Synd att jag för en stund glömde att du skulle springa och hoppa på mig och ge mig en kram, men jag ramlade då iaf inte xD
Kakan får vi ta nån annan gång

themagicalmuggle
Tack för igår!
Hoppas jag kan ta mig till felix felicis, så vi får ses igen! ^^

§irius
Vi kunde verkligen inte få bättre fröken på tunnelbannan bra att du uppfostrade oss, barnen, väl! tack för igår!

MizzNina
Tack för att du finns ♥
Jag hoppas att du kan ta dig till nästa träff, för då jävlar
Och du gjorde min dag idag, med ditt meddelande!
"Crunch, crunch, crunch, crunch maybe leave the thumb for measuring pies"

Minidjuret
Och finaste Louise. Dig får jag inte glömma.
Tack för att du finns, jag kan verkligen prata om allt med dig ♥
Jag hoppas att vi ses någon gång vi med
Då får du kramar och kakor och så ^_^

Så måste jag säga:
ikka, Miyuki och MonsterCookie, tack för sällskap på tåget!

11 mar, 2012 15:27

Borttagen

Avatar


Ina: Aww... Love U!

11 mar, 2012 15:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ina: Aww... Love U!
Du var värd att vara med.

11 mar, 2012 15:50

Margaret
Elev

Avatar

+1


Fett med komplimanger till alla som närvarade på träffen igår. Hann tyvärr inte hälsa på alla, men ni förtjänar komplimanger ändå.

Några små komplimanger till Maharajah, kinshaw och Secchan också, för att ni är awesome helt enkelt, och för att jag hade trevligt med er igår.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

11 mar, 2012 15:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ina: Aww... Love U!
Du var värd att vara med.

♥ X 1000000000

11 mar, 2012 16:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ina: Aww... Love U!
Du var värd att vara med.

♥ X 1000000000
Tack tror jag.
Jag är visst beroendeframkallande. XP

11 mar, 2012 16:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ina: Aww... Love U!
Du var värd att vara med.

♥ X 1000000000
Tack tror jag.
Jag är visst beroendeframkallande. XP

kan stämma...

11 mar, 2012 16:08

MizzNina
Elev

Avatar


InspiredPsycho

Tack själv. ♥
Tack För allt ditt stöd de senaste veckorna, och för att du är du, och du är Awesome. ♥

Hihihi.. Well, what can I say. we're obsessed.^_^

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

11 mar, 2012 16:11

Minidjuret
Elev

Avatar


InspiredPsycho- aw, tack du också för samma anledning!
Om du lyckas ta dig till Felix Felicis så ses vi där! 8D
Hade varit riktigt kul att träffa dig då! ♥
Kram kram underbara

11 mar, 2012 16:41

1 2 3 ... 704 705 706 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.