Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Lingonbean: Skrivet av EMELESEL: Hm...haha, hur såg jag ut egentligen? Öh...typ en blå I ♥ Mugglis hoodie, fast lite senare på Partyt hade jag en blå mugglis t-shirt. Typ blont hår, jag tror jag hade hästsvans... Haha det ringer ingen klocka men jag är säker på att du var minst lika trevlig IRL som du är här på mugglis! Oh, tack detsamma 11 mar, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
DeathDownAlex
Tack för igår, verkligen! Det var minst sagt awesome, och att få kramar var verkligen trevligt! Och sjunga Kidnap the Sandy Claws i kön! 8D Och tack för att du väntade med mig på min mat så jag inte kände mig ensam felix felicis Tack för igår, du med! Du är awesome! Man måste bara tycka om dig ju! ^_^ Rumbleroar Du är också awesome, tack för igår! Jätteroligt att sjunga med dig! Magiska mugglaren Tack för igår! Synd att jag för en stund glömde att du skulle springa och hoppa på mig och ge mig en kram, men jag ramlade då iaf inte xD Kakan får vi ta nån annan gång themagicalmuggle Tack för igår! Hoppas jag kan ta mig till felix felicis, så vi får ses igen! ^^ §irius Vi kunde verkligen inte få bättre fröken på tunnelbannan MizzNina Tack för att du finns ♥ Jag hoppas att du kan ta dig till nästa träff, för då jävlar Och du gjorde min dag idag, med ditt meddelande! "Crunch, crunch, crunch, crunch maybe leave the thumb for measuring pies" Minidjuret Och finaste Louise. Dig får jag inte glömma. Tack för att du finns, jag kan verkligen prata om allt med dig ♥ Jag hoppas att vi ses någon gång vi med Då får du kramar och kakor och så ^_^ Så måste jag säga: ikka, Miyuki och MonsterCookie, tack för sällskap på tåget! 11 mar, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
Ina: Aww... Love U!
11 mar, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Du var värd att vara med. Ina: Aww... Love U! 11 mar, 2012 15:50 |
|
Margaret
Elev |
Fett med komplimanger till alla som närvarade på träffen igår. Hann tyvärr inte hälsa på alla, men ni förtjänar komplimanger ändå.
Några små komplimanger till Maharajah, kinshaw och Secchan också, för att ni är awesome helt enkelt, och för att jag hade trevligt med er igår. ![]()
11 mar, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
♥ X 1000000000 11 mar, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack tror jag. ♥ X 1000000000 Jag är visst beroendeframkallande. XP 11 mar, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack tror jag. ♥ X 1000000000 Jag är visst beroendeframkallande. XP kan stämma... 11 mar, 2012 16:08 |
|
MizzNina
Elev |
InspiredPsycho
Tack själv. ♥ Tack För allt ditt stöd de senaste veckorna, och för att du är du, och du är Awesome. ♥ Hihihi.. Well, what can I say. we're obsessed.^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 mar, 2012 16:11 |
|
Minidjuret
Elev |
InspiredPsycho- aw, tack du också för samma anledning!
Om du lyckas ta dig till Felix Felicis så ses vi där! 8D Hade varit riktigt kul att träffa dig då! ♥ Kram kram underbara 11 mar, 2012 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen