Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min pappa dog tidigt i morse :'( neeej,:'( :'( :'( RIP,stackarn,hoppas att han fick ett bra liv,tänker på dig just nu finis ♥♥♥ 12 okt, 2012 22:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag är SÅ ledsen och sitter och gråter nu... Vi hade disco i skolan, och en av våra gamla klasskompisar, som har slutat, dansade tryckare med killen jag är DÖKÄR i...... Jag kan inte fatta det, jag trodde faktist att han gillade mig! fast varför skulle han göra det, jag är ju typ världens sämsta människa ju.....
jag är jättecoolig älska mig plz 13 okt, 2012 00:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min pappa dog tidigt i morse :'( Jag beklagar, det finns inte så mycket mer att säga. Förlorade min pappa också en gång i tiden. Man lär sig leva med det, men det gör ont som tusan. 13 okt, 2012 01:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: Nej, snälla, inte tänka så!Jag är SÅ ledsen och sitter och gråter nu... Vi hade disco i skolan, och en av våra gamla klasskompisar, som har slutat, dansade tryckare med killen jag är DÖKÄR i...... Jag kan inte fatta det, jag trodde faktist att han gillade mig! fast varför skulle han göra det, jag är ju typ världens sämsta människa ju..... Du är en fantastisk människa ♥ 13 okt, 2012 07:57 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min pappa dog tidigt i morse :'( Nej, nej, nej, NEJ vad fruktansvärt!!!!! D: USCH! Fy vad hemskt! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 13 okt, 2012 09:31 |
|
Borttagen
|
Jag är inte glad. Jag är rentav LYCKLIG. ♥
13 okt, 2012 09:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min pappa dog tidigt i morse :'( R.I.P. din pappa ♥ Jag beklagar, verkligen. *kram* 13 okt, 2012 15:23 |
|
Ginny00
Elev |
Orkar inte. Den där krämen ska vara jättestark, men jag har fortfarande finnar över hela min rygg och det tar så mycket av mitt självförtroende.
13 okt, 2012 19:55 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Jag mår bättre nu. Himla mycket bättre mot förut idag. Vilma, om du ser det här, så kommer jag inte idag, men nån gång, så tror jag att jag måste komma, så att du vet det.
Jag mår bra, faktiskt. Har släkt som hälsar på, godis som jag egentligen inte skulle få (låter supertäntigt men orka) och sitter vid mugglis. Älskar mugglis, vet inte vad jag skulle göra utan er ♥
13 okt, 2012 19:57 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Jag mår bättre nu. Himla mycket bättre mot förut idag. Vilma, om du ser det här, så kommer jag inte idag, men nån gång, så tror jag att jag måste komma, så att du vet det. Jag mår bra, faktiskt. Har släkt som hälsar på, godis som jag egentligen inte skulle få (låter supertäntigt men orka) och sitter vid mugglis. Älskar mugglis, vet inte vad jag skulle göra utan er ♥ finaste emma jag är så glad att du mår bättre. vi måste träffas gaaahhh lycka till med allt :*♥ 13 okt, 2012 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen