Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 704 705 706 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Min pappa dog tidigt i morse :'(

neeej,:'( :'( :'( RIP,stackarn,hoppas att han fick ett bra liv,tänker på dig just nu finis ♥♥♥

12 okt, 2012 22:24

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag är SÅ ledsen och sitter och gråter nu... Vi hade disco i skolan, och en av våra gamla klasskompisar, som har slutat, dansade tryckare med killen jag är DÖKÄR i...... Jag kan inte fatta det, jag trodde faktist att han gillade mig! fast varför skulle han göra det, jag är ju typ världens sämsta människa ju.....

jag är jättecoolig älska mig plz

13 okt, 2012 00:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Min pappa dog tidigt i morse :'(


Jag beklagar, det finns inte så mycket mer att säga. Förlorade min pappa också en gång i tiden. Man lär sig leva med det, men det gör ont som tusan.

13 okt, 2012 01:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Jag är SÅ ledsen och sitter och gråter nu... Vi hade disco i skolan, och en av våra gamla klasskompisar, som har slutat, dansade tryckare med killen jag är DÖKÄR i...... Jag kan inte fatta det, jag trodde faktist att han gillade mig! fast varför skulle han göra det, jag är ju typ världens sämsta människa ju.....
Nej, snälla, inte tänka så!
Du är en fantastisk människa ♥

13 okt, 2012 07:57

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Min pappa dog tidigt i morse :'(

Nej, nej, nej, NEJ vad fruktansvärt!!!!! D: USCH! Fy vad hemskt! Jag vet inte vad jag ska säga, fina du........................... Men det måste ju hända nån gång, men det gör ju så ont som s*tan när dte väl händer...! Man kan inte tro det och man bara känner sorg... Usch! Jag börjar ju bli tårögd men oh vad hemskt för dig Och för honom... Men stay strong! ♥

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

13 okt, 2012 09:31

Borttagen

Avatar


Jag är inte glad. Jag är rentav LYCKLIG.

13 okt, 2012 09:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Min pappa dog tidigt i morse :'(

R.I.P. din pappa ♥

Jag beklagar, verkligen. *kram*

13 okt, 2012 15:23

Ginny00
Elev

Avatar


Orkar inte. Den där krämen ska vara jättestark, men jag har fortfarande finnar över hela min rygg och det tar så mycket av mitt självförtroende.

13 okt, 2012 19:55

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Jag mår bättre nu. Himla mycket bättre mot förut idag. Vilma, om du ser det här, så kommer jag inte idag, men nån gång, så tror jag att jag måste komma, så att du vet det.

Jag mår bra, faktiskt. Har släkt som hälsar på, godis som jag egentligen inte skulle få (låter supertäntigt men orka) och sitter vid mugglis. Älskar mugglis, vet inte vad jag skulle göra utan er ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

13 okt, 2012 19:57

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:
Jag mår bättre nu. Himla mycket bättre mot förut idag. Vilma, om du ser det här, så kommer jag inte idag, men nån gång, så tror jag att jag måste komma, så att du vet det.

Jag mår bra, faktiskt. Har släkt som hälsar på, godis som jag egentligen inte skulle få (låter supertäntigt men orka) och sitter vid mugglis. Älskar mugglis, vet inte vad jag skulle göra utan er ♥

finaste emma jag är så glad att du mår bättre. vi måste träffas gaaahhh
lycka till med allt :*♥

13 okt, 2012 19:58

1 2 3 ... 704 705 706 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.