One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
OMG LIAM BÖRJADE I LWWY NO SHIT YOU DON'T SAY OMG?!
nd harry just had to have a banana between his legs. why harry.
20 sep, 2012 23:12 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av scarhead: aaaaAAAAAAH LIVE WHILE WE'RE YOUNG SCREAMING AAAAAAH AWESOME AND LYRICS AND MUSIC OCH BOYS OCH DE SKRATTAR OCH HAR KUL OCH AAAAAAH LYRIC LET’S GO CRAZY, CRAZY, CRAZY TILL WE SEE THE SUN I KNOW WE ONLY MET BUT LET’S PRETEND ITS LOVE AND NEVER NEVER NEVER STOP FOR ANYONE TONIGHT LET’S GET SOME AND LIVE WHILE WE’RE YOUNG AND GIRL, YOU AND I WE’RE ‘BOUT TO MAKE SOME MEMORIES TONIGHT AND SHIRTLESS NIALL AND HARRY'S VOICE OH GOD AND LOUIS I LOVE YOU KAY FORGET EVERYTHING I'VE SAID I LOVE YOU YOU'LL ALWAYS BE MY BABY BUT NIALL NIALL YOUR VOICE I THINK I'LL START TO CRY SOON I JUST YOU'RE THE MOST PERF- ANJDIDHE NDEIEJHFKJRENTRJT JRRNEJE4N JAG KOMMER GRÅTA SNART AAAAAAH I'M NORMAL OKAY FÖRLÅT NIALL'S SOLO KOM PÅ BUT OH GOD BABY YOUR VOICE IS SO SEXY AND RASPY AND EVERYTHING AND I LOVE YOU YOU'RE MY LEPRECHAUN YOU'LL ALWAYS BE MY LEPRECHAUN? OK? YES OK BBY AS I SAID, I'M TOTALLY NORMAL Ursäktar om jag kommer och förstör din underbara känsla men jag HATADE att de hade lagt så mycket autotune på Nialler. Hörde knappt hans normaltsätt underbart fina röst. I huvudtaget så störde jag mig på the amount of autotune, i övrigt är den en SIIIICK låt och jag älskar den. Musikvideon är crazy crazy crazy! 21 sep, 2012 08:26 |
|
IamAK
Elev |
21 sep, 2012 15:34 |
|
Remembrall
Elev |
21 sep, 2012 17:14 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, why are they so damn perfect? Is it even illegal?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 18:05 |
|
Pixie
Elev |
21 sep, 2012 18:09 |
|
Conflate
Elev |
BARA JAG SOM STORBÖLADE AV GLÄDJE NÄR JAG KOLADE PÅ MUSIKVIDEON?
SÅ JÄVLA UNDERBAR LYRICSEN LIKSOM OMG och de skrattade och hade roligt och är så jävla fina och någon kan please rädda mig för nu dör jag
21 sep, 2012 18:16 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Conflate: BARA JAG SOM STORBÖLADE AV GLÄDJE NÄR JAG KOLADE PÅ MUSIKVIDEON? SÅ JÄVLA UNDERBAR LYRICSEN LIKSOM OMG och de skrattade och hade roligt och är så jävla fina och någon kan please rädda mig för nu dör jag I FEEL IT SISTAH 21 sep, 2012 18:17 |
|
J00KERN
Elev |
OMG THE FEELINGS.
LÅTEN ÄR SÅ UNDERBAR OCH INGET SNACK OM VIDEON OHERREGUD! JAG BLIR SÅ LYCKLIG AV ATT KOLLA PÅ DEN. Dom är sig själv och deras röster mama mia No words. ![]()
21 sep, 2012 18:44 |
|
Pixie
Elev |
21 sep, 2012 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen