@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag fick jag reda på att jag ska ha fyra, FYRA, dansklasser i veckan
28 aug, 2012 20:32 |
|
Tvilling
Elev |
Jag är oerhört trött .-. Jag hade faktiskt tänkt se Ung och bortskämd bara för att dumma mig över hur dumma folk kan vara, men jag orkar nog inte ens vara uppe så länge xD
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 28 aug, 2012 20:40 |
|
Solkatten
Elev |
Hahah, ingen på Omegle fattar något när jag skriver Euphoria Forever, ’till the end of time på Question to discuss. Alla bara; "Ok...", "Strange" etc. x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 aug, 2012 21:10 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Hej frändz
Bara undrar om någon äger ett par martens i storlek 39? Tycker ni att ni ser hemskt big-footade ut? HUH?! Hejdå Brud som just skaffat ett par och tycker att hon ser ut som yxmannen himself i dem ![]()
28 aug, 2012 21:12 |
|
Lordlollo
Elev |
Lyckan när man ser att man bara behöver ett till gilla så har jag 60 gilla! ^^
♆ 28 aug, 2012 21:14 |
|
Solkatten
Elev |
Och en gång när jag skrev Robin Sparkles (Ni som ser på HIMYM vet) så var det en som skrev "no, Edward does" eller något. HAHAHAH. Omegle är fett kul. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 aug, 2012 21:15 |
|
Lucy och Rose
Elev |
28 aug, 2012 21:15 |
|
GinnyOlivia
Elev |
varför läser jag alltid "twhiddleston" när det står "twilight"
![]()
28 aug, 2012 21:17 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av LilyLunaPotter: Hej frändz Bara undrar om någon äger ett par martens i storlek 39? Tycker ni att ni ser hemskt big-footade ut? HUH?! Hejdå Brud som just skaffat ett par och tycker att hon ser ut som yxmannen himself i dem JAAAA Mina doc martens ser gigantiska ut :c ![]()
28 aug, 2012 21:36 |
|
LolFeelings
Elev |
28 aug, 2012 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen